פבליקייטורס פיצ'רים
אלפי אינטראקציות ונקודות מגע מסוגים שונים מתרחשות עם הגולשים באתר שלך. עבורם, אימייל מרקטינג הוא תומך מכירה ממדרגה ראשונה. קשר הדוק עם מערכת הדיוור קיים גם בינה לבין מערכות טלמרקטינג, CRM, ודאטה-בייסים ארגוניים מסוגים שונים. ה- API, מאפשר אינטגרציה (התממשקות) בין מערכת הדיוור למערכות השונות שלכם, מה שמאפשר בסופו של דבר הפעלה אוטומטית של קמפיינים מבוססי טריגרים או חוקים מסויימים, עדכון נתונים במספר פלטפורמות או דאטה-בייסים ועוד.
כל הפיצ'רים
יחס ההמרה של קניות און-ליין, נע בד"כ בין 2% ל-10% מקסימום. שימוש חכם באימייל מרקטינג, יכול להגדיל משמעותית את האחוזים האלה ולסייע לכם "לזכות בחזרה" בלקוחות נוטשים. איך? יש לנו כמה כלים בשבילכם.
הכל מתחיל ממערכת דיוור קלה ונוחה לשימוש. בין אם אתם משתמשים בתבניות דיוור מוכנות או מייבאים אחת משלכם, חשוב שיהיה לכם נוח להזין את התכנים, לנהל את רשימות הדיוור ובזמן אמת התהליך - לצפות בנתוני סיכום הקמפיין - פתיחות, הקלקות, הסרות, השוואת ביצועים ועוד. כל מה שיסייע לקמפיין הבא שלכם להיות אפילו טוב יותר.
בסופו של דבר, אימייל מרקטינג הוא בעיקר כלי שיווקי. לכן, על מנת לפתוח בפניכם עוד אופציות ולהוציא מידע חדש מפעילות הדיוור שלכם, כדאי שתכירו כמה מהכלים ושירותים מיוחדים שלנו העומדים לרשותכם: טריגרים, תחומי עניין, פרופילים, מגזין דיגיטלי, Mobile vs. Desktop, השוואת קמפיינים, iCreate-Campaign management
מערכת דיוור כבר מזמן אינה עומדת בפני עצמה. אלה הם רק חלק מהמודולים המגיעים יחד עם מערכת הדיוור פבליקייטורס: טפסים, עמודי נחיתה, סקרים, SMS
-
פרסונאליזציה לאתרי סחר
קרא עודאם הייתם יכולים לדעת מה הלקוחות שלכם רוצים, מה הם אוהבים, מה הם מחפשים באתר שלכם, איזה מייל לשלוח לאיזה לקוח, מה לכתוב לו, מתי לשלוח לו…? אז אנחנו שמחים לבשר שאפשר, וזה עובד כמו קסם.בעזרת אלגוריתם חכם שלומד את התנהגות המבקרים באתר, שולחת המערכת מיילים פרסונאליים לכל גולש וגולש, המוצרים שראה, שרכש, חיפושים באתר, מיילים שעניינו אותו, לינקים שלחץ, כל אחד והמייל הפרסונלי המושלם שלו. האלגוריתם לומד לבד מה עובד הכי טוב, מתי ולמי, ודואג גם להוציא לפועל. כן, לפעמים חלומות מתגשמים. -
עורך דראג אנד דרופ
קרא עודיש לנו עורך ניוזלטרים כל כך פשוט ידידותי, ואינטואיטיבי, שיחד עם התבניות המעוצבות המוכנות, לכל אחד יהיה קל לנהל את השיווק.
-
API
קרא עודפבליקייטורס מאפשרת לכם להפעיל את הפונקציונליות של מערכת הדיוור גם באמצעות API. ניתן ליצור קמפיינים, לשלוח לרשימות תפוצה, לקבל בחזרה נתוני דו"חות כמו פתיחות והקלקות, לרשום נמען לטופס, להפעיל קמפיין אוטומטי, להסיר נמען בודד מרשימה ועוד ועוד
-
תבניות מהממות
קרא עודכדי להשלים את עורך הניוזלטרים הידידותי למשתמשים, הוספנו גלריית תבניות מעוצבות שרק מחכות לכם שתתנו להן סיבה לחיות...
ניתן להתאים כל תבנית לצבעי המותג שלכם, לשנות ולהוסיף צבעים, תמונות, טקסטים - הכל פתוח וניתן להתאמה
-
טריגרים
קרא עודמוכנים? היכון.. צא!
פריסה נכונה של טריגרים יכולה לדחוף קדימה את השירות והמכירות שלכם.
תוסיפו ניוזלטרים מוכנים מראש שמגיבים באופן אוטומאטי על פעולות של הנמענים, וקיבלתם חוויית לקוח מצוינת.
עוד דוגמא? בבקשה: שלחתם קמפיין, הנמען הקליק בתוכו על קישור והמשיך לאתר לעמוד המוצר, יום למחרת הוא מקבל לתיבת המייל שלו מבצע מיוחד על המוצר עליו הסתכל. כן, זה אפשרי!
יום הולדת, הרשמה לטופס, ביקור בעמוד מוצר או עמוד אחר באתר - כל טריגר כזה ועוד, הוא הזדמנות מצוינת לשלוח מייל אוטומטי אישי ללקוחות שלכם.
-
דוחות
קרא עודפתיחות, הקלקות, דסקטופ מול מובייל, לינקים פנימיים, כמויות, שעות, הסרות, שגיאות ועוד ועוד - הכל נמדד, נרשם וזמין לניתוח בזמן אמת. דו"חות הם כלי שיווקי ממעלה ראשונה כדי להיות עם היד על הדופק, לקבל החלטות שיווקיות ולהוציא לפועל פעולות המשך.
-
טפסים
קרא עודטופס הרשמה לניוזלטר המהמם שלכם, פופ-אפ באתר, טופס יצירת קשר, רשימת המתנה למוצר חדש, הרשמה לכנס או אירוע קרוב, מכירת חיסול ועוד. לכל סוג של טופס ניתן לשמור נתונים כרצונכם וכמובן - להפעיל ניוזלטר אוטומטי שנשלח מיד עם ביצוע ההרשמה..
-
דפי נחיתה
קרא עודהמסלול הנכון והטבעי של כל קמפיין (ניוזלטר) הוא לינקים בתוך המייל להמשך פעולות של הנמענים. עמוד נחיתה הוא הפתרון המושלם להציג את התוכן הרלוונטי לאחר הקליק: מוצרים, כתבה, הרשמה לאירוע, כל מה שצריך בכדי להשיג את התוצאה הרצויה - רכישה, איסוף של אקסטרה דטה, הרשמה וכו'.
-
מייל נטישות
קרא עודהלקוח/ה כבר הגיע לקופה עם עגלה עמוסה, ואז מכל סיבה שהיא, לא ביצעה רכישה. תפסתם את הטריגר הזה? הצעד המתבקש הבא הוא לשלוח מייל מעוצב שיזמין אותו/ה לחזור לסיים רכישה תמורת הטבה או "מהר מהר לפני שייגמר". כך מגדילים את מחזור המכירות.
-
SMS
קרא עודכמו חגורה לנעלים, לחמנייה להמבורגר, כך שליחת הודעת SMS למייל. שלכם. כיום הנמענים שלכם מתקשרים דרך הנייד, לכן טבעי לתקשר איתם בהודעת טקסט, ממנה אפשר להעביר לעמוד הנחיתה או לתזכורת למכירת סוף העונה או כל מידע אחר. אפשר ונכון לעבוד בשני הערוצים: מייל ו-SMS.
-
שליחה לסגמנטים *API
קרא עודאחד מהחיבורים המבוקשים של ה-API שלנו מאפשר קבלת HTML ממקור חיצוני, כמו האתר שלכם ושליחה שלו כניוזלטר בפבליקייטורס. ככל שמערכות הניתוח חכמות יותר, כך ניתן להגיע לניוזלטר פרסונאלי יותר. עיקר השימוש הוא שליחה של הצעות ותכנים רלוונטים לנמענים השייכים לאותו סגמנט. ניתן כמובן להוסיף פרסונאליזציה של הפרטים האישיים לכל נמען מתוך הפרופיל. .
-
ניוזלטרים אוטומטיים
קרא עודהלקוחות שלכם מצפים מכם לחוויית משתמש מצויינת. אנחנו כאן בשביל לעזור לזה לקרות. יש לכם טופס ״צור קשר״ באתר? חוויית משתמש טובה זה לשלוח מיד בעת ההרשמה אימייל אוטומטי בסגנון ״תודה, קיבלנו את פרטיך, נחזור אליך בהקדם״.
כנ״ל לגבי הרשמה מכל טופס שהוא - כל הרשמה של גולש יכולה להפעיל טריגר ששולח אימייל אוטומטי או סדרת ניוזלטרים אוטומטיים. דוגמאות נוספות…
-
מחיקה מרשימה *API
קרא עודדוגמא נפוצה לשימוש בפונקציה הזו: שיוך/אי שיוך לרשימות דיוור על פי מאפייני נמען ופעולות שהוא ביצע. אם, למשל, נמען מילא טופס או הקליק על לינק מסוים, ניתן להפעיל את הפונקציה הזאת כדי להסיר את השיוך שלו מרשימה מסויימת ו/או להוסיף לרשימת דיוור אחרת.
-
קבוצות + חיתוכים
קרא עודכשיש רשימות רבות המכילות מגוון של נמענים, ניתן לייצר קבוצת נמענים מתוך הרשימות. לאחר יצירת הקמפיין, בשלב השליחה, בוחרים את הרשימות שרוצים, ומהם עושים חיתוכים של נמענים מהקבוצות בעלי תחומי עניין מסוימים מאלו שהגדרתם, רק אלו מהמרכז, רק אלו עם מספר טלפון, כל המשותפים לרשימות שנבחרו, אלו שאוהבים בגדי תינוקות ויש להם רכב משפחתי…. מה שתחליטו שיעזור לכם למכור!
-
תחומי עניין
קרא עודמה מעניין כל נמען ספציפי? איך לשייך אותו לקבוצות נכונות כדי לשלוח לו תוכן רלוונטי? אחת השיטות היא לשייך לכל נמען במערכת את תחומי עניין הרלוונטים אליו, אבל איך? תנו לנמענים לבחור בעצמם!
-
חשבון נסיון חינם
קרא עודרוצים להתנסות? בשמחה. צרו איתנו קשר ונפתח לכם חשבון ניסיון בחינם, תמיד נשמח לשוחח קצת, להבין את הצרכים והיעדים שלכם ולהתאים לכם את המסלול הנכון עבורכם.
-
שדות נמען
קרא עודלכל נמען יש את הפרטים הייחודיים שלו, מעבר לשם, כתובת וכו', ניתן להגדיר כל אפיון שרוצים בכדי לשייך לרשימות, לקבוצות ולבצע חיתוכים רלוונטיים וכך למקסם את הקמפיינים שלכם. אוהב ספורט, גר במרכז הארץ, קונה נעלי ריצה כל שלושה חודשים, נשוי + 3 וכו'...
-
פרופיל
קרא עודפרופיל הוא למעשה סגמנט, או סט של חוקים שמורכב משילוב של שדות הנמען ותחומי העניין של הנמענים. הפרופיל ״חותך״ דרך כל רשימות הנמענים הקיימות בחשבון שלך ומאפשר שליחה רק לנמענים העונים על הגדרות הפרופיל. המשמעות היא שבאופן כזה אפשר לייצר קמפיין רלוונטי שבמקום לשלוח לרשימה מסוימת, ניתן לשלוח רק לנמענים המתאימים לפרופיל מכל הרשימות הקיימות.
-
יבוא נמענים
קרא עודיש לכם רשימה של נמענים, מספר רשימות? יש לכם שדות מידע נוספים לכל נמען מעבר לכתובת האימייל שלו? ניתן לייבא את הכל למערכת, המערכת יודעת לאחד רשימות, להתעלם מכפילויות, לציין שגיאות ולשייך שדות דאטה רלוונטיים לכל נמען
-
יצוא נמענים
קרא עוד״חתכתם״ רשימות ע"פ התנהגויות הנמענים - מי שפתח, מי שהקליק, לפי לינקים, לפי הקלקות חוזרות, לפי רכישות? ניתן לייצא את הרשימות כאקסל או csv כדי ליבאן למערכות אחרות. יש לכם מתכנת? בואו נתחבר! ניתן לייצא רשימות גם ב-api
-
תיוג ומיון קמפיינים
קרא עודמצטברים לך עשרות קמפיינים וקשה לך למצוא קמפיין מסוים? היית שמח אם היה מנגנון מיון שמראה לך רק את הקמפיינים הרלוונטים לפי סיווג מסויים? קיבלת :-) מנגנון הסיווג שלנו, מאפשר לך להצמיד תוויות לקמפיינים, רשימות ודפי נחיתה. כך תוכל לסנן ולהציג רק את מה שרלוונטי ולהקל על החיפוש.
-
דו'ח השוואת קמפיינים
קרא עודבדיוק כמו שזה נשמע, המערכת מאפשרת לך להשוות ביצועי קמפיינים זה לזה: אחוזי פתיחה, הקלקות, הסרות, מובייל מול דסקטופ ועוד. כמובן שניתן גם לייצא את כל הנתונים במידת הצורך.
-
דו'ח Mobile vs. Desktop
קרא עודכן, אנחנו בדור ה-Y, או יותר נכון דור המובייל. כיום כבר למעלה מ-35% מפתיחות של ניוזלטרים מתבצעות ממכשירי הסלולר. לכן חשוב להסתכל על נתוני הפתיחות בהשוואה בין מכשירים, ולהסיק מסקנות לפני העיצוב הבא של הניוזלטר שלכם.
-
ניהול הסרות *API
קרא עודע"פ חוק הספאם, יש לאפשר לכל נמען הסרה מרשימת הדיוור. מצד המשווקים, תוכלו לצפות בדוחות מסודרים של הנמענים שהסירו את עצמם, כולל סיבת ההסרה, שיוך לקמפיין ועוד.
במקרים נדירים בהם נמענים מדווחים ע הניוזלטר שלכם כספאם, תוכלו לראות את כתובת המייל ממנה הגיע הדיווח ולסמן אצלכם.
ניהול הסרות בכמה מקומות
שאלות ששואלים אותנו הרבה:
"אם נמען מסיר את עצמו ממערכת הדיוור, האם ניתן להסיר אותו גם מה-CRM שלנו?"
התשובה היא כן - לאחר כל פעולה של הסרה שנמען מבצע מניוזלטר, ניתן לקרוא לקוד אוטומטי אצלכם ולשרשר אליו את כתובת האימייל שיש להסיר.
"אם יש לי כמה חשבונות ואני רוצה להסיר נמען מכולם?"
אין בעיה, ה - API יודע לבצע זאת בקלות.
-
ניהול רשימות נמענים *API
קרא עודייבוא וייצוא של רשימות, ניהול הרשאות נמענים, יצירת רשימות נמענים על פי פתיחות של מיילים, הקלקות, הקלקות חוזרות, איחוד רשימות,חיתוך על פי פרמטרים, רשימות שגויים, בקיצור, ניהול רשימות מלא גם באמצעות API
-
שיוך לרשימות וקמפיינים אוטומטיים *API
קרא עודשנם טריגרים, פעולות מסויימות של נמענים שאנחנו רוצים שיפעילו מעבר אוטומטי של נמען בין רשימות, למשל הקלקה על לינק מסוים, או פתיחה של מייל מסויים, תשייך אותו לרשימה מסוג אחר. ניתן כמובן גם להסיר לגמרי מרשימה או להוסיף את אותו נמען לרשימה נוספת.
דוגמא נוספת היא שינוי סטטוס. הרבה פעמים לקוחות מקבלים סטטוס חדש בעת ביצוע פעולה כלשהי, למשל שינוי מ"מתעניין" ל"לקוח פעיל". ניתן לקרוא ב-API לקוד שמפעיל או מפסיק סדרת ניוזלטרים עבורו.
-
רספונסיביות
קרא עודטוב, זה ברור לא? יש לנו עורך ניוזלטרים בשיטת Drag & Drop, והוא חכם כזה שיודע להתאים את הניוזלטר שלכם למסך בו צופה הנמען: מובייל, דסקטופ, טאבלט. קל.
-
iCreate
קרא עודהיא מערכת משלימה חכמה המאפשרת יצירה, ניהול, וניתוח קמפינים דיגיטליים וניהול לידים. זה מתחיל בעורך דפי נחיתה משוכלל להקמה של עמודי נחיתה ומיניסייט, ממשיך במעקב אחרי ביצועי הקמפיין על פי פריסות המדיה השונות, מאפשר ניהול לידים, טיוב מסלולי הלקוח.
עוד פיצ'ר מגניב הוא פופ-אפ חכם שניתן אף לשתול בו תוכן פרסונאלי המציג לכל גולש תוכן המותאם עבורו.
-
מגזין דיגיטלי
קרא עודכשיש הרבה סוגי תכנים או כשרוצים לנהל מועדון לקוחות מבוסס תוכן, מומלץ להשתמש בניוזלטר מסוג מגזין דיגיטלי.
תחילה מאפיינים את סוגי התכנים שרוצים לשתף בהם את הלקוחות, מעצבים תבנית מהממת לשימוש רב פעמי ובכל מהדורה משנים בעיקר את התכנים עצמם.
-
ניוזלטר פרסונאלי
קרא עודמתחילים מאיסוף מידע חכם בעמוד נחיתה או אתר אינטרנט, מבקשים מכל גולש לסמן את התכנים הרלוונטים עבורו. במקביל, בונים את הניוזלטר הפרסונאלי בפבליקייטורס ומגדירים תנאים לקבלת כל אחד מהתכנים. בסופו של דבר, בונים ניוזלטר אחד מלא, אך כל נמען מקבל מתוכו רק את החלקים הרלוונטים אליו.
בטופס בתחתית העמוד, סמנו את תחומי העניין שלכם, ותקבלו לאימייל שציינתם ניוזלטר רק עם התכנים שביקשתם.
-
ניהול מועדון לקוחות - מהקופה לאימייל
קרא עודבאמצעות התחברות ישירה לקופות, און ליין ו-off line, ניתן לעקוב אחר התנהגות הרכישה של הלקוחות ולשלוח להם אימיילים פרסונאלים עם הטבות ספציפיות רק להם. כן, אנחנו מדברים על השלב הבא בניהול מועדוני לקוחות! על ידי יצירת סט של חוקים המגדירים רמות של חברות במועדון לקוחות והצעת הטבות רלוונטיות.
למשל: לקוחות "זהב" יקבלו מיילים רלוונטיים אליהם בהתאם להיסטורית הרכישות שלהם, לקוחות "ברונזה" יקבלו הצעות שונות, כנ"ל לגבי מי שרכש מעל סכום מסוים או תדירות מסוימת - כל אחד יקבל הצעות רלוונטיות אליו למייל.
עוד? בבקשה: מייל מותאם לסניף בו בוצעה הרכישה, הגדרת מבצעים ייחודיים ללקוחות מזוהים, מעקב אחר מלאי, ניהול מימוש הטבות ומבצעים ועוד.