דפי נחיתה
בין דפי נחיתה לאימיילים מנהלת מערכת יחסים הדוקה.
אם מסע הלקוח מתחיל בניוזלטר, עמוד נחיתה הוא הפתרון המושלם להציג עבורו תוכן רלוונטי לאחר הקליק: מוצרים, כתבה, הרשמה לאירוע, כל מה שצריך בכדי להשיג את התוצאה הרצויה - רכישה, איסוף של אקסטרה דטה, הרשמה וכו'. במובן הזה דפי נחיתה משמשים גם בעלי עסקים שאין להם אתר אינטרנט שבו ניתן להציג תוכן, אך גם מותגים שיש ברשותם אתר אינטרנט, משתמשים בדפי נחיתה בד"כ לצורך פרסום ממוקד של קמפיין מסויים.
עמודי נחיתה המכילים טפסי רישום, הם הזמנה לידידות-אימיילים מופלאה. המוכרים ביותר הם עמודי נחיתה או מיניסייטים המכילים טפסי איסוף לידים. אך למעשה בכל מקום בו נמענים יכולים להשאיר את כתובת האימייל שלהם, אנחנו יכולים לפתוח איתם בקשר מבוסס אימיילים-ניוזלטרים: טפסי הרשמה באתר אינטרנט, כמו טופס "יצירת קשר", טופס "הרשם לניוזלטר המהמם שלנו", טופס "צור קשר עם מרכז התמיכה שלנו" וכולי.
מדף נחיתה או מאתר האינטרנט, בכל מקום שבו יש טופס של פבליקייטורס, תוכלו לקבל הודעה בכל פעם שמתבצעת הרשמה בטופס - ישירות למייל שלכם (Lead notification). הנה, כך זה נראה:
שימושים נפוצים נוספים בעמודי נחיתה עם טפסי הרשמה: מידע והרשמה לכנסים ואירועים, קידומי מכירות, סקרים, מיניסייטים ועוד.
הכנו לכם גם כמה תבניות שתוכלו להתחיל מהן את ההקמה של עמודי הנחיתה שלכם:
פופ אפים
למתקדמים: בעידן המרקטינג אוטומיישן, יש לנו פתרון שמאפשר לכם להציג תוכן דינאמי, ייחודי לכל משתמש, בתוך lightbox.
נשמע מעניין? דברו אתנו