שירותי אימייל מרקטינג
אסטרטגיית אימייל מרקטינג
הידעתם?
יחס ההמרה של אימייל מרקטינג גבוה יותר מאשר יחס ההמרה של כל ערוץ שיווקי אחר. כולל רשתות חברתיות.
חשוב להבין:
אימייל מרקטינג זה הרבה מעבר לשליחת ניוזלטר במערכת דיוור. כן, חייבים מערכת מקצועית שתשלח בסוף את הניוזלטרים לנמענים אבל השאלה האמיתית היא איך לגרום להם לפתוח את האימייל, ואחר כך לחזור ולהמשיך לשמור על קשר, להרגיש קשורים למותג שלכם לאורך זמן ובסופו של דבר - להמיר את הנאמנות לרכישה או לביצוע פעולת המרה אחרת.
להמשך קריאה על מערכת היחסים עם האינבוקס
איך עושים זאת?
אספנו ניסיון של 13 שנה עם החברות הגדולות במשק לצד עסקים קטנים ובינוניים, ריכזנו את כל התובנות ובנינו עבורכם מוצר מנצח:
אסטרטגיית אימייל מרקטינג ב-4 שלבים:
- ניתוח מצב קיים
- הכרות עם המותג, היזמים, המוצרים, הפעילות - הן מבחינה עסקית והן מבחינת פעילות האימייל מרקטינג הקיימת.
- בחינת מגמות לפי השוק הרלוונטי
- בחינת אתר האינטרנט, ונכסים דיגיטליים נוספים כדי למפות את נקודות המגע האפשריות לדיוור עם הנמענים
- הגדרת יעדים עסקיים
- דו״ח המלצות
- תכנית אסטרטגיית אימייל מרקטינג
* פריסת שליחות
מיילים אוטומטיים וטריגרים
עוגנים תקופתיים
דיוורים יזומים
* תוכן, קריאייטיב ועיצוב - גאנט
יצירת מסמך תוכנית עבודה, תחומי אחריות, מוציאים לפועל, משימות וזמנים
ואחרי שיש תכנית, מי מוציא אותה לפועל?
מאוד תלוי בסוג החברה שלכם ובמשאבים העומדים לרשותכם. האם יש לכם אנשי קריאייטיב, כותבי תכנים, מעצב, מתכנתים? נשמח להעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי שלנו ולספק לכם כל שירות משלים שתזדקקו לו.
בוטיק השירותים
קריאייטיב
התבלין שהופך כל יצירה לכזאת שמצליחה להזיז לנו. כמו בכל מדיה דיגיטלית, גם בניוזלטרים יש חשיבות רבה לאיך שאומרים את הדברים, לרושם שאנחנו משאירים אצל הקוראים. אפילו שורת הנושא יכולה לגרום לנו לצחוק או להתרגש ולהחליט לפתוח את הניוזלטר או להשאר אדישים. אז איך עושים את זה? עוד על קריאייטיב
תוכן
מה ההבדל בין תוכן שיווקי לשיווק באמצעות תוכן? למה אומרים שכל כך חשוב לתת ערך אמיתי לגולשים והאם זה רלוונטי גם בניוזלטרים? על מלך התוכן
איפיון
חלק מרכזי מחוויית משתמש טובה, מתחיל כבר בתהליך האיפיון. היכן נכון למקם כל אלמנט בניוזלטר או בעמוד הנחיתה, מה הכרחי שיהיה בעמוד ומה מיותר, באיזה גודל נכון להטמיע את התמונות ואיך הן תתנהגנה במובייל? טפסים, כפתורים, תפריטים, וידאו ומעברים - האיפיון הוא תהליך מרתק שמביא בחשבון את הפסיכולוגיה של הגולשים אל מול האפשרויות והמגבלות של המכשירים הדיגיטליים. תפקידו להציע בסופו של דבר את האופציה האידאלית ביותר למיקום של כל האלמנטים ולהתנהגותם, ולהימסר למעצב למימוש השלב הבא: עיצוב.
עיצוב
עיצוב יפה זה עניין של טעם או שיש עיצובים מסויימים שכולם אוהבים? על איזה סגנון כדאי ללכת, האם להיות טרנדי או להשאר נאמן למותג שלי גם אם הוא מאוד מיושן? עד כמה זה משפיע על הגולש אם אני מעצב בכוחות עצמי או נעזר במעצב מקצועי? כמה דברים שחשוב לדעת על עיצוב ניוזלטרים
פיתוח
לאחר שהעיצוב הושלם, מגיע תורו של הפיתוח. כיום ישנם עורכי drag & drop המאפשרים ליצור ניוזלטרים ועמודי נחיתה יפהפיים ללא צורך במתכנת. אך ישנם מצבים שבהם לקוח יוצר תבנית ניוזלטר מיוחדת או עמוד נחיתה שלא ניתן לממשם באמצעות העורכים האוטומטיים. מתכנת מקצועי יידע להפוך את העיצוב שנמסר לו לקוד המפיח חיים בעיצוב. באמצעות הקוד ניתן לשלוט במיקום ובהתנהגות של האלמנטים בצורה מדוייקת. במקרה של ניוזלטרים הדבר חשוב אף יותר מאחר ולספקיות דוא״ל תנאים קשוחים במיוחד באשר לאיך הן מוכנות להעביר אימיילים. ניוזלטר שכתוב בקוד ״מלוכלך״ - מגביר את הסיכוי להזרק לתיבת הספאם.
נשמח להנחות אתכם כיצד לכתוב קוד html המותאם לדיוור. במידה ואתם לא עובדים עם מתכנת מומחה - נשמח להעמיד לרשותכם את צוות הפיתוח המומחה שלנו.
דפי נחיתה
אין מספיק מילים לתאר את המערכת שלנו לבניית עמודי נחיתה. על מנת להשתמש בה לא נדרש ידע תכנותי, כל האלמנטים מוטמעים בעמוד ע״י גרירה. מערכת דפי הנחיתה
אך אם בכל זאת אתם זקוקים לשירותי בנייה של עמוד נחיתה - נוכל לספק עבורכם גם את השירות הזה.
ניוזלטר
מן הרעיון והתוכן, דרך הקריאייטיב, העיצוב והפיתוח - המומחיות שלנו היא ביצירת ניוזלטרים מעולים. הניוזלטר הוא התוצר הסופי בתהליך המרתק של לימוד התנהגות הנמענים שלכם. מה מעניין אותם, אילו סוגי תכנים הם מעוניינים לקבל מכם ומה מניע אותם לפעולה. את כל התובנות האלה אנחנו אורזים באמצעות אנשי המקצוע שלנו, לאימיילים ולמערכת יחסים ארוכה ומיטיבה ביניכם לבין הנמענים שלכם.
מגזין דיגיטלי
מה ההבדל בין ניוזלטר רגיל לבין מגזין דיגיטלי? הסגנון וכמות התוכן. מגזין דיגיטלי הוא למעשה כמו מיני-עיתון. הוא מכיל אייטמים מרובים שמובילים כל אחד מהם לכתבה מלאה. סגנון כזה של ניוזלטר מתאים במיוחד לחברות שיש להן כמה מחלקות, אוניברסיטאות ומכללות, או בעלי מקצוע בעלי ידע רב להעביר. עוד על מגזינים דיגיטלים
סקרים
אחד הגימיקים שתמיד מפתיעים אותנו במידת שיתוף הפעולה שהם צוברים, הם הסקרים. בין אם מדובר בשאלה בודדת המוטמעת בתוך ניוזלטר, או בסדרה של שאלות בתוך עמוד נחיתה. לישראלים יש רצון עז להגיד מה דעתם, מה הם חושבים על נושאים שונים - תשתמשו בזה. לקוחות שלנו שביצעו סקרים בעבר למדו המון על העדפות הנמענים שלהם והצליחו לשפר משמעותית את השירות וההצעות ללקוחותיהם.
מרקטינג אוטומיישן
אוטומציה של תהליכי שיווק היא תחום רחב ועמוק שנמצא בראשית דרכו. בכללות, מדובר בכלים טכנולוגים המסייעים לנו לחסוך פעולות ידניות, כמו למשל טריגרים של התנהגות גולש, שמפעילים סדרה של תגובות מצד המשווק. דוגמא פשוטה ו״פרימיטיבית״ לכך,היא ניוזלטר אוטומטי שנשלח לגולש מיד לאחר הרשמתו לטופס באתר הבית.
הבסיס של marketing automation הוא בניתוח התנהגויות ודפוסים של גולשים, הסקת מסקנות מהנתונים וניסיון לחזות כיצד יתנהגו בעתיד גולשים דומים להם או כיצד יתנהגו הם עצמם בסיטואציה אחרת.
בשורה התחתונה, התוצאה של כל התהליך היא אימייל פרסונאלי, המותאם בדיוק לנמען מסויים בזמן מסויים על פי התנהגות מסויימת שחוזה את הצרכים הבאים שלו. האימייל הפרסונאלי נבנה בצורה אוטומטית ובזמן אמת, על פי הגדרות שהטמענו במערכת הדיוור מראש.
כיצד מממשים את זה בפועל?
- הכרות ואיפיון
- הצרכים של העסק
- נקודות הממשק עם הלקוח
- ההצעות הרלוונטיות בכל שלב
- מסלולי לקוחות
- איפיון ויצירת תחומי עניין, סגמנטים, מאפייני לקוח
- הגדרה של טריגרים ונקודות החיבור לממשקים נוספים בעסק (אתר, CRM ועוד)
- איפיון ניוזלטר פרסונאלי וניוזלטרים נוספים לנקודות ממשק עם הלקוח
- עיצוב
- תכנית תוכן
- תכנות והטמעה, חיבור לטריגרים
- מעקב, הסקנת מסקנות ב real time ושיפור