מגזינים דיגיטליים
פורסם ע"י פבליקייטורס
אוגוסט 03, 2017
שיווק באמצעות דואר אלקטרוני
דיוור אלקטרוני, כחלק מפעילויות שיווק ופרסום באינטרנט, דורש תכנים מקוריים, יצירתיים, מדויקים ומדידים. באמצעות מערך ניוזלטרים אפשר להגדיל את הנאמנות של הלקוחות למותג, לשפר את הקשר עם קהילת העוקבים והלקוחות שלכם, ולהגדיל את היקף הקניות של כל לקוח. תוכן טוב ויחס אישי מביאים לא פעם להגירת לקוחות ממותגים מתחרים אל המותג שלכם.
כדי להגיע לקהל שלכם, לקהילה, לעוקבים וללקוחות, ולזכות בתשומת ליבם, חשוב להגיע ולבלוט בתיבת המייל שלהם, באמצעות מידע ותוכן שימושיים, מעניינים ואיכותיים.
מה ההבדל בין אימייל למגזין דיגיטלי?
למעשה אימייל או ניוזלטר הם שמות כלליים לדיוור אלקטרוני. מגזין דיגיטלי באופיו מכיל יותר סוגי תכנים וכתבות שונות, באופן כללי הוא מתאים לחברות שיש להן הרבה תוכן ומעוניינות ליצור מהן אימייל המציג שפע ומגוון של תכנים, כמו בעיתון מודפס (זוכרים את החיה המוזרה הזאת?). מגזין דיגיטלי גם מהווה כלי תקשורת עבור קהילת אנשי מקצוע. הנה דוגמא למגזין מבית "אביב מדיה" המכיל תכנים בנושא הוראה וחינוך (לחצו על התמונה לצפייה במגזין השלם):
מה כוללים המגזינים הדיגיטליים בהפקת פבליקטורס?
- תחקיר יסודי של טון, נימה, ותכנים רצויים עבור קהל לקוחותיכם
- בניית זהות מתקשרת של המותג, קול ייחודי וסיפור מתמשך
- מיפוי נושאים ויצירת לוח שנתי / תקופתי לניהול תוכן
- איפיון ו-UX
- עיצוב ובניית תבנית ממותגת לניוזלטר ולדפי נחיתה עם קוד מותאם
- כתיבת ועריכת מאמרים, תכנים קיימים, וראיונות
- איתור תמונות ורכישתן
- קופירייטינג ניוזלטר וכפתורי הנעה לפעולה
עוד דוגמא: מערך ניוזלטרים תיכוני עיריית חיפה
אנו מוציאים עבור כל אחד מתיכוני העיר ניוזלטר דו-חודשי, שבו תכנים רבים שאנו עורכים על בסיס מכתבים של מורים ושל תלמידים, וסיפורי אירועים שהתרחשו בבית הספר, עדכונים על הנעשה בתיכונים ועוד. המגזין נקרא על ידי הורי התלמידים, המורים, וגורמים נוספים בקהילה. אנו מטפלים בתצלומים, מקימים דפי נחיתה עם הכתבות, עורכים את התוכן לכדי סיפורים מעניינים ובהירים, על מנת לתת תמונה כמה שיותר מלאה על הפעילות השוטפת וההתרחשויות בחיי התלמידים.