מנגנוני תיוג ומיון
בדומה לתיוק בתיקיות או תיוג ע״י תגיות, פיתחנו מנגנון שיאפשר לכם לסדר את הקמפיינים, הרשימות ועמודי הנחיתה שלכם. אנחנו קוראים לזה מנגנון ״סיווגים״. כך זה נראה:
במקרה הזה, בחירה באחד מהסיווגים (תגיות) תציג רק את הקמפיינים המשוייכים לאותו סיווג.
כן, ניתן לשייך קמפיין (או רשימה או עמוד נחיתה) ליותר מסיווג אחד.
ניהול ויצירת סיווגים חדשים:
רעיונות לסיווג וקטלוג
- לפי תחומי עניין או סיווגי המוצרים שלכם (נעליים, בגדי ספורט, מוצרים ללא גלוטן, פרחים ורודים...)
- לפי קמפיינים (סיווג ראשי: כנסים, סיווגי משנה: - גני התערוכה 2/2017, חיפה 7/2017...)
- לפי תאריכים (סיווג ראשי: 2017, סיווגי משנה: - רבעון 1 - רבעון 2…)
- לפי מיקום (תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע…)
- לפי סוגי נמענים (חדשים, ישנוניים, פעילים, סדרות של קמפיינים…)
איך משייכים סיווג לכל אייטם?
בדוגמא זו תוכלו להבחין שניתן לסווג גם דפי נחיתה. כך תופיע גם האפשרות לסווג אייטם מסוג קמפיין או רשימה.