אינטגרציה לקופות מכירה
ניהול מועדון לקוחות - מהקופה לאימייל
הפעם אנחנו מדברים על מועדון לקוחות מהסוג של מועדון הטבות. כן, מהסוג הזה ששואלים אותכם בקופה "יש כרטיס מועדון?". החידוש כאן הוא שמדובר בהטבות פרסונאליות. למה הכוונה? באמצעות התחברות ישירה לקופות, און ליין ו-off line, ניתן לעקוב אחר התנהגות הרכישה של הלקוחות ולשלוח להם אימיילים פרסונאלים עם הטבות ספציפיות רק להם.
כל המידע שנאסף מהמקורות הללו, נשמר ומקוטלג לפי מיקום הקנייה, התנהגות חוזרת, היסטוריית רכישה ועוד ועוד. במקביל, מגדירים רמות engagement או רמות תגמול של חברות במועדון. למשל: אנשים שקונים מעל סכום מסויים או מעל תדירות מסויימת משתייכים לרמה X. אנשים שמממשים קופונים בהיקף מסויים משתייכים לקבוצה Y וכן הלאה. מובן שהקשר עם כל לקוח בכל אחת מהקבוצות יתבצע באופן שונה, הוא יקבל תוכן אחר בניוזלטר, הטבות שרלוונטיות אליו לפי היסטוריית הרכישה שלו, הסניף שהוא נוהג לרכוש בו, אולי הקשר עמיו יווצר בתדירות אחרת וכן הלאה.
מעבר לקבוצות, יש גם ניהול מבצעים חכם:
- זיהוי לקוחות בזמן הרכישה שלהם יכול "להקפיץ" מבצעים המותאמים להם
- מעקב אחר מלאי ועודפים לתגבור בעמדות המכירה
- ניהול של מימוש המבצעים וההטבות
- מבצעים מבוססי מקום והתנהגות העבר
- עדכון מלאי ומכירות בשילוב עם מודל המבצעים
- ועוד
אכן זוהי פלטפורמה המתאימה לארגונים גדולים, לחברות קמעונאיות וסיטונאיות המתבססות על ERP. יחד עם זאת, מדובר במערכת מערכת קלה להטמעה, לניהול המכירות והעסק עד לרמת נקודת המכירה, כוללת קופות רושמות וחנות און ליין במערכת אחת.
לפרטים נוספים - צרו עמנו קשר