דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

שיווק ,  רשימות ועבירות

הכל תלוי ברשימת דיוור איכותית

פורסם ע"י  פבליקייטורס

הכל תלוי ברשימת דיוור איכותית
ינואר 01, 2000

הכל תלוי ברשימת דיוור איכותית

תחילתו של חוק הספאם בדצמבר 2008, הקובע כי שליחת מסרים פרסומיים באמצעות המייל תתבצע רק לנמען שנתן הסכמתו המפורשת לקבלת דיוור וכן שתינתן לו האפשרות להסיר עצמו מהרשימה בכל עת שיחפוץ, החלה בעצם עידן חדש של התייחסות לרשימות הדיוור.

טרם כניסת החוק לתוקפו רוב החברות והעסקים השונים בשוק העדיפו לתת משקל יחסי גבוה יותר לכמות הנמענים אליהם נשלחו הודעות דיוור, על פני איכות הרשימות שלהם. עם כניסת החוק לתוקפו חוו מרבית העסקים ירידה משמעותית בכמות הנמענים ברשימות הדיוור שלהם הן מפני שחלקם כלל לא נתנו אישור בעבר להיכלל ברשימת הדיוור של העסק והן בשל העובדה שבחרו להסיר עצמן מרשימת התפוצה לאחר ש"התעללו" בהם בעבר עם מסרים בלתי רלוונטיים עבורם.

כך יצא שמבלי ואולי עם להתכוון, חוק הספאם מועיל בעצם לקידום שיווק ממוקד -  פרסונאלי, אולם מחייב את העסקים להיערך לכך בכמה מישורים.  לפניך מספר כללים בסיסיים:

ראשית, על העסק להגדיר מי קהל היעד אליו הוא עומד לפנות באמצעות דיוור אלקטרוני.

שנית, יש להגדיר אילו נתונים חשובים לך אודות הנמען וזאת כדי שיתאפשר לך לבצע חיתוכים/פילוחים שונים של רשימת הדיוור לקבוצות ותתי קבוצות. לדוג': שם, גיל, מין, עיסוק, ת. לידה, תחומי עניין וכו' על מנת לשלוח לכל אחד מסר שונה המתאים לנתוניו השונים ולתחומי העניין שלו.

שלישית, עליך לנתח מה הן נקודות המפגש של העסק שלך עם נמענים/לקוחות פוטנציאלים ובנקודות אלו להציב כלים מתאימים להנעה להצטרפות לרשימת הדיוור ולאיסוף האינפורמציה הרלוונטית. לדוגמא: טופס הרשמה באתר האינטרנט שלך, דפי נחיתה, באנרים ו/או במפגש פיזי עם הלקוח כחלק מתהליך הטיפול בפנייתו וכו'.

רביעית, שימור נמענים קיימים – הינם נכס לעסק שלך. שימורם כרוך בפניה אישית ומתן יחס אישי אליהם, שליחת מסרים רלוונטיים בתזמון נכון של מסרים פרסומיים ההולמים את נתוניהם האישיים ותחומי העניין שבחרו.

רשימת דיוור איכותית היא כזו המייצרת פעילות לעסק שלך, מגבירה את התנועה באתר האינטרנט שלך, שאחוז השליחות השגויות בה נמוך, אחוז הנמענים הבוחרים להסיר עצמם מן הרשימה נמוך ולעומת זאת אחוזי הקלקה ופתיחה גבוהים, הצטרפות נמענים חדשים, העברת ההודעה לחבר כל אלו פרמטרים שבשכלולם ניתן לקבל תמונת מבט אמיתית אודות טיב רשימת הדיוור שברשותך ומסקנות לפעולות הנדרשות להמשך טיובה.

 

 

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח
מגזין דיגיטלי – כן או לא? מגזין דיגיטלי – כן או לא?
הדרך להצלחת האימייל מרקטינג שלכם טמונה בנתונים הדרך להצלחת האימייל מרקטינג שלכם טמונה בנתונים

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות