דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

דיוור אלקטרוני ,  מדריכים ,  שיווק

אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח

פורסם ע"י  מרינה טימופייב

אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח
אוקטובר 15, 2018

מהו אימייל מרקטינג ומה מטרתו?
אימייל מרקטינג זהו האמצעי היעיל והמדיד ביותר העוזר לשמור על קשר עם לקוחות קיימים תוך כדי משיכת לקוחות פוטנציאליים.

כבעל עסק שיווק מ-"פה לאוזן" צריך להיות בין הפרמטרים הכי חשובים מכיוון שזהו השיווק שיביא לך לקוחות פוטנציאליים בצורה הכי פשוטה. אך, בכדי להגיע ללקוחות הפוטנציאליים אתה צריך לתחזק יחסים עם הלקוחות הקיימים.

אמייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח. מה שחשוב לדעת שלאימייל שתשלח לא תהייה חשיבות אם אתה לא יודע מי הוא קהל היעד שלך.

כל קהל יעד מתעניין בתוכן אחר ולצורה מסוימת של פניה אם הקהל שלך לא יתעניין בתכנים שלך או שהפנייה אליו תעשה בצורה שגויה שים לב אתה מבזבז זמן וכסף. בנוסף, ברגע שיהיה לך מספיק מידע על הקהל שלך תוכל לפנות אלים בצורה פרסונלית ע"י פילוח לסגמנטים ופרופילים.

במידה ואתה יודע מיהו קהל היעד שלך הנה 2 דרכים לעשות את הקמפיינים שלך למוצלחים ביותר:
1. תלמד מסיפורי הצלחה -
בכדי להפוך את הקמפיינים שלך למוצלחים יותר עלייך למצוא דרכים ורעיונות מסיפורי הצלחה של חברות בסגנון שלך. מהם תלמד באיזה תדירות של מיילים לשלוח לקהל שלך, באיזה סוג של תבניות הם השתמשו, מהי השעה שהנמענים פתחו יותר, וכן הלאה. אתה חייב לדעת שמידע כזה הוא זהב עבור ניהול קמפיין באימייל.


2. התמקדות בתוכן איכותי עבור רוב פלטפורמות השיווק תוכן איכותי הוא המלך.
אין באמת דרך לשמור על לקוחות פוטנציאליים, אלא על ידי מתן תוכן איכותי, נקודה. הרבה משווקים עושים את הטעות באימייל מרקטינג ומתמקדים במכירות. חייבים להבין שאם קהל היעד שלך לא רואה את התוכן שלך כבעל ערך אשר מועיל להם הם יצאו ויסירו את עצמם במהירות. לכן, המטרה התמידית היא לספק עדכונים, טיפים, תובנות ותוכן שהוא בעל ערך ממשי ומסייע לקהל שלך לפתור את הבעיות שלהם.

מקווים שעזרנו לכם.

דוורו איתנו.

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

הדרך להצלחת האימייל מרקטינג שלכם טמונה בנתונים הדרך להצלחת האימייל מרקטינג שלכם טמונה בנתונים
הגדלת רשימת תפוצה הגדלת רשימת תפוצה
 איך צבע הניוזלטר משפיע על התוצאות? איך צבע הניוזלטר משפיע על התוצאות?

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות