דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

דיוור אלקטרוני ,  מדריכים ,  ניתוח אימיילים ,  שיווק ,  רשימות ועבירות

איך להפיק ניוזלטרים מקצועיים שאנשים יאהבו

פורסם ע"י  מרינה טימופייב

איך להפיק ניוזלטרים מקצועיים שאנשים יאהבו
יולי 23, 2018

איך להפיק ניוזלטרים מקצועיים שאנשים יאהבו?

 זה לא מפתיע כאשר חצי מהמשווקים אומרים שהאימייל מרקטינג מביא להכי הרבה המרות (BtoB Magazine).

חשיבות האימייל מרקטינג הינה ביצירת קשר מיידי עם קהל היעד שמעוניין בך.

האי מייל מרקטינג מוביל את הלקוחות הפוטנציאליים הללו דרך משפך שיווקי לכך שהם יהפכו לבסוף להיות לקוחות שלך.

 75% מהמשווקים מציינים כי הם משתמשים בפלטפורמת האימייל מרקטינג יותר מאשר לפני 3 שנים.

אך אנו כפלטפורמה טכנולוגית לדיוור מקצועי עדים לכך שיש יותר מידיי אימיילים "גרועים" / "לא נכונים מקצועית" וחשוב לנו לשתף בכמה טיפים:

איך מפיקים אימייל מקצועי?

אימייל "נכון" מורכב מ-

1.ערך
2.רלוונטיות
3.עקביות - תדירות
4. שילוב מדיות שיווקיות וניתוח דאטה מצטברת


1. אימייל טוב מתחיל במתן ערך מוסף ללקוח.

אנו צריכים לשים את עצמינו בנעליי הלקוח. 

האם זהו מייל שהייתי רוצה לקבל? צריך לזכור כי ללקוחות הפוטנציאליים שלך לא אכפת מהחברה שלך או המוצר שלך - אכפת להם כיצד  אתה יכול לתרום להם. לכן, יש ליצור תוכן שהם ימצאו בו רלבנטי, שימושי ומעניין. 

2.אימייל טוב הוא אימייל רלוונטי

סגמנטציה היא הדבר הכי חשוב שישמש כטקטיקה להגדלת הרלוונטיות שלך בעיניי הלקוח.
בין אם אתה מפלח את הדאטה על סמך נתונים דמוגרפיים או התנהגות או אפילו שניהם, טקטיקה זו היא קריטית כדי לוודא שאתה שולח את המסר הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון.
שליחת קמפיינים של ניוזלטרים רלוונטיים מניבים תוצאות טובות יותר. 

3.עקביות ותדירות  

שמירה על תקשורת ועקביות מבטיחה שהודעות האימייל שלך צפויות.

צריך להקפיד ולפנות לכל סגמנט בהתבססות על ההתנהגות שלהם ובכך תוכלו להכפיל את שיעור הקליקים לעומת ניוזלטרים סטנדרטיים.

4.שילוב מדיות שיווקיות ו ניתוח דאטה מצטברת:

שיווק בדוא"ל בעל השפעה חזקה ביותר כאשר הוא משולב עם שאר המאמצים השיווקיים שלך בGOOGLE ADWORDS, מדיה חברתית וניתוח של כל הדאטה שהצטברה.

 טיפ נוסף:

כל פעילות של אימייל מרקטינג צריכה להיות קשורה למטרה – ברגע שנזהה מה המטרה עבור כל קמפיין ניוזלטר זה יעזור לכם להחליט כיצד הניוזלטר  אמור להיראות ובכך, תוכלו למדוד אם הוא הצליח או לא.

לסיכום:

אימייל מרקטינג טוב מתבצע כאשר טיב רשימת הנמענים שלך איכותית ותקינה. אם לא תזקק ותטייב את הרשימות שלך בין אם מדובר בלקוחות פוטנציאליים חדשים או כאלה שצריך לעשות להם עדכון פרטים, סביר להניח שאם לא עשית זאת תוצאות האימייל מרקטינג שלך יהיו בלשון המעטה נמוכות

באמצעות שימוש בדאטה כדאי לקבל החלטות.

בנוסף, מומלץ לעשות בדיקות ולראות אילו טקטיקות מניבות את התוצאות הטובות ביותר.

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך
 איך צבע הניוזלטר משפיע על התוצאות? איך צבע הניוזלטר משפיע על התוצאות?
התחזית לאימייל מרקטינג ב-2019: בהירה התחזית לאימייל מרקטינג ב-2019: בהירה

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות