6 דרכים להקפיץ את רשימת הנמענים שלך בעזרת פופ אפ באתר
פורסם ע"י מרינה טימופייב
יולי 31, 2018
אחת הדרכים להשיג רשימה טובה לאימייל מרקטינג שלך היא באמצעות הטמעת פופ-אפ באתר.
מי שלא עושה זאת מפספס דרך פשוטה ואפקטיבית להשגת לידים ולקוחות פוטנציאליים.
אם כבר יש לך פופ-אפ באתר אך אתה לא רואה את התוצאות שלו אולי זה הזמן לשנות את העיצוב, התזמון או את המלל.
מהו פופ-אפ? פופ-אפ זהו כלי שיכול להוביל אלייך לקוח פוטנציאלי אשר מגיע כליד ומשם אנו יכולים לתקשר איתו וליצור מערכת יחסים בעזרת שליחת ניוזלטרים ובסוף להפוך אותו ללקוח.
6 דרכים איך לנצל את הפופ אפ ולעשות ממנו את המיטב לרשומות לאימייל מרקטינג:
1. פופ-אפ בעל מסר ברור לפעולה אחת – צריך לזכור שהאורח באתר שלך קורא או גולש והפופ-אפ גורם לו להפסיק את הפעילות.
בזמן הזה מה שאתה רוצה זה לקבל את כתובת הדואר אלקטרוני, ולצאת מהר ככל האפשר.
2. להציע תמריץ שאין לעמוד בפניו - אנשים פשוט אוהבים תמריצים.
חייבים להבין שזה לא אומר שאתם חייבים להציע הנחה לכל מבקר, כל היום.
תמריצים יכולים להיות כל דבר בעל ערך - לא בהכרח צריך להציע הנחה כספית אם יש לך תוכן מעולה, תציע את זה!
3. עיצוב שמושך תשומת לב – הפופ-אפ חייב להיות מזוהה עם עיצוב המותג ולהתאים לאתר. אך, עם זאת להיות מספיק בולט.
4. הקפצת הפופ-אפ בתזמון מושלם- מוקדם מדי יכול לעצבן מבקרים, מאוחר מדי מפספס את הגולש.
אנו ממליצים לעשות A/B טסטינג ולבדוק מתי העיתוי הכי נכון עבור קהל היעד שלך.
5. להקפיץ את הפופ לפני נטישת האתר- תוכל להמיר עוד 2-4% מהמבקרים לרשימות דיוור, ולאחר מכן ללקוחות, ע"י תזמון הפופ-אפ לפני יציאת הלקוח מהאתר.
אורחי האתר עדיין יכולים לסגור את הפופ-אפ כמובן ולצאת מבלי לשתף מידע.
שימוש בתזמון זה מאפשר לך עוד אינטרקציה עם המבקר לפני שהוא עוזב.
6. יצירת פופ אפ המותאם למחשב ולנייד- ישנם מספר הבדלים מרכזיים בין חוויות המשתמש במחשב אל מול הנייד שיכולים לגרום לפופ אפים להתנהג בצורה שונה לחלוטין.
אנו ממליצים ליצור קמפיינים ספציפיים לפלטפורמות מסוימות בכדי להבטיח שהמבקרים שלך יוכלו להתעניין באופן מלא עם האתר שלך ועם הפופאפים.