ללקוח שלך יש יום הולדת היום האם בירכת אותו כבר?
פורסם ע"י מרינה טימופייב
אוגוסט 20, 2018
ניוזלטר יום הולדת מהווה כהודעה אישית, מקורית ומפתיעה ללקוחות שלך ואף יכולה לבנות נאמנות לקוח.
זאת הסיבה העיקרית מדוע משווקים אוהבים את הניוזלטר הזה כל כך. בכדי ליצור ניוזלטר יום הולדת איכותי נדרשים כמה מאמצים והחשוב ביותר הוא משיכת תשומת לב.
רעיונות לניוזלטר יום הולדת:
1. לקחת צעד קדימה את היחסים עם הלקוח – לשים תמונה של עוגה עם נרות או נר של מספר שזהו המספר שנים/חודשים שבו אתה והלקוח שלך שומרים על חברות ועל הדרך לאחל לו יום הולדת שמח וגם לחגוג את היותכם "שותפים".
2. הצעת הנחה/מתנה – זהו מסר שיראה ללקוחות כעוד ניסיון קידום מכירות אבל בכל זאת רובם מתפתים. בשבילך זוהי עוד סיבה לאסוף עליהם עוד מידע שיעזור לך לעשות פרסונליזציה נכונה יותר.
3. שליחת ברכת מזל טוב- ברכה מעוצבת המאחלת ללקוח שלך פשוט מזל טוב. למה? הברכה תעניק את הפוקוס על יום ההולדת של הלקוח ותבנה איתו מערכת יחסים יציבה יותר זהו ניוזלטר פשוט המראה ללקוח שהוא לא עוד מספר.
4. בעל עסק של מסעדה או חנות? תאחל להם מזל טוב וצרף להם קופון יום הולדת הנקרא דרך הנייד או ניתן להדפסה (רק תוודא שבהדפסה הוא לא יהיה שחור מידיי)
5. מזל טוב עם חבר מועדון –ברכה יפה טקסט אישי והצעה להצטרף לחבר מועדון ולכבוד היום הולדת ההצטרפות היא חינמית! איזה יופי? גם איחלת להם מזל טוב וגם השגת עוד לקוח למועדון לקוחות!
6. ניוזלטר מדליק- הכנת סרטונים לקוקטיילים/עוגות פשוטות ועוד... הכנסת קישור בניוזלטר לסרטון תוביל לפעולה גבוהה יותר מצד הלקוח כמובן שחשוב להדגיש שהמייל במיוחד לכבוד יום ההולדת.
המלצה שלנו : השאר את המסר כטקסט- תמונה יפה ועיצוב מדהים עושים את העבודה הכי טוב! אך, יש לקוחות שמחדל הברירה שלהם הוא לא לראות תמונות באימייל לכן השאר את המסר כטקסט.
לסיום -הידעת? ניוזלטרים של ימי הולדת מקבלים תוצאות טובות יותר מאשר ניוזלטר רגיל. בממוצע כ300% פתיחות יותר וכ-100% קליקים יותר. זוהי סיבה מספיק טובה בכדי להשתמש בניוזלטר יום הולדת.