וידאו: לפתח מומחיות בשיווק עם ניוזלטרים
פורסם ע"י פבליקייטורס
נובמבר 02, 2016
ניוזלטר הוא הרבה יותר מאשר פתיחת תוכנת הדואר האלקטרוני שלכם ושליחת מייל עם פרסומת למוצר שלכם.
למען האמת, כדי שניוזלטר יצליח ויחזיר את ההשקעה, אתם צריכים להכיר את הדרך הנכונה להפיק אותו, לשלוח אותו ויותר מזה – לתכנן אותו, אחרת אתם פשוט מבזבזים זמן, מרחיקים את הלקוחות ויוצרים נזק לעסק שלכם (או לעסק שבו אתם עובדים).
בסרטונים הבאים אפרת שפושניק, מומחית לטקטיקה דיגיטלית, מסבירה במפגש שהתקיים באיגוד האינטרנט הישראלי כיצד לתכנן ניוזלטר מקצועי כך שיתאים לאסטרטגיה וישרת את מטרות המותג.
חלק א
חלק ב