דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

מדריכים

איך לכתוב שורת נושא שתגרום לנמענים להקליק ולפתוח?

פורסם ע"י  פבליקייטורס

איך לכתוב שורת נושא שתגרום לנמענים להקליק ולפתוח?
ינואר 27, 2016

בואו נתחיל עם מספרים:

אימייל מרקטינג הינו אחד מכלי השיווק הממוקדים והרווחיים ביותר. ב-2014, 44% מהגולשים נרשמו לקבלת אימיילים שיווקיים. מבין העסקים שנשאלו: 52% מתכוונים להגדיל את השימוש באימייל מרקטינג בשנה הקרובה. זאת שורת כותרת ל-2015!

אז סיכמנו שאימיילים שיווקיים עובדים, אבל איך נגרום ללקוח לפתוח את האימייל? זו הרי עובדה ידועה שיכול להיות לך מוצר נהדר, אך אם אף אחד לא ידע עליו, הוא לא שווה כלום. אז איך אנחנו לוקחים את הנהדר הזה ומעבירים את הבשורה, אתם שואלים?

קוראים לזה שורת נושא.

תחשבו שאתם בדייט

אתם מתלבשים יפה, מתקלחים, מתאפרים, שמים בושם ובאופן כללי לובשים את האני הכי טוב שלכם, בכדי שהרושם הראשוני יצור חשק לעוד. כך בדיוק עובדת שורת הנושא. היא הרושם הראשוני שלכם. בהרבה מהפעמים, היא זאת שתקבע אם הלקוח יכנס לאימייל או לא.

הנה עוד קצת מספרים:
35% ממקבלי האימייל מדווחים שהכותרת היא שתגרום להם לפתוח את האימייל ו-69% מהאנשים מעידים שידווחו על אימייל כספאם בהתבסס על הכותרת בלבד. 

מה זה אומר?
זה אומר ששורת נושא טובה היא לא רק המלצה, היא הכרח.

אז איך כותבים שורת כותרת טובה?

בשביל זה אנחנו כאן.
בואו נתחיל עם 4 עקרונות מנחים:

  1. מסרו אינפורמציה
    העבירו מסר חשוב בכדי שהנמען יבין שאם הוא לא יפתח את הדוא״ל, הוא יפספס מידע חשוב.
  2. צרו סקרנות
    התחרות היא גדולה, שורת הנושא צריכה לייצר סקרנות וייחודיות.
  3. צרו אמון
    אל תבטיחו משהו שאינכם יכולים לקיים בגוף האימייל. אמרו את האמת.
  4. הגדירו יעד
    מה מטרת האימייל שלכם? הגדירו את היעד וצקו אותו לשורת הנושא.

 

הנה עוד כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך למאסטרים:

שיהיה ברור!

כן, כמעט כולנו היינו הופכים להיות קופירייטרים אם לא היינו במקצוע הנוכחי, אך השאירו את הצורך היצירתי שלכם למקומות אחרים. שורת הנושא צריכה להיות ברורה ולהעיד על תוכן האימייל שלכם. אין זה אומר שאתם לא יכולים להיות יצירתיים, אך זכרו להיות ברורים וממוקדים.

תשכנעו

יש לכם בדיוק 3 שניות לשכנע את הלקוח להיכנס לאימייל שלכם ופה אתם דווקא כן יכולים להשתמש ביכולות הפסיכולוגיות שלכם. השתמשו במילים שיזיזו את הלקוחות שלכם ומשכו את תשומת ליבם.

אישית לוחצת

אנשים אוהבים לראות את השם שלהם. שורת נושא המשלבת את שם הלקוח תביא ל-22% של יותר פתיחות. הבנת את זה משה/אמיר/שלומית/טליה?

זה דחוף!

בכדי להעלות את הסיכוי לפתיחת האימייל שלכם, שורת הנושא חייבת להיות ייחודית וליצור תחושת דחיפות. הבהירו ללקוח למה דחוף לו לפתוח את האימייל שלכם ולא 300 אחרים.

אין כמו הניסיון

בדקו על עצמכם איזה שורות נושא עבדו עליכם. רשמו אותן, תנתחו אותן ותיישמו.

האורך לא קובע

שורות נושא קצרות לאו דווקא משיגות שיעורי פתיחה גבוהים יותר. התמקדו בכך ששורת הנושא תהיה רלוונטית ומעניינת.

 

 

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

השתמש ב'פרדיקטיב מרקטינג' בכדי לשפר את תוצאות השיווק באימייל השתמש ב"פרדיקטיב מרקטינג" בכדי לשפר את תוצאות השיווק באימייל
מגזין דיגיטלי – כן או לא? מגזין דיגיטלי – כן או לא?
 איך צבע הניוזלטר משפיע על התוצאות? איך צבע הניוזלטר משפיע על התוצאות?

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות