דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

מדריכים

מודול הסרות: דו"ח המציג מי שדיווחו על המייל שלכם כ"ספאם"

פורסם ע"י  פבליקייטורס

מודול הסרות: דו'ח המציג מי שדיווחו על המייל שלכם כ'ספאם'
פברואר 03, 2015

למה זה טוב? אם מישהו החליט לדווח על הדיוור שלכם כספאם, חשוב מאוד להסיר אותו מכל הרשימות שלכם. ספקיות שירותי הדואר הגדולות - בעיקר יאהו וג'ימייל, עושות מאמצים רבים כדי למנוע הגעת דואר זבל למשתמשים: אם תשלחו אל המתלונן מייל נוסף, תסומנו כספאמרים. מהלך זה יקטין את אחוזי הגעת המיילים שלכם לנמענים אחרים (עבירות), ואולי אף תיחסמו, או שינקטו בצעדים משפטיים כנגדכם.

כדי להגן על מוניטין השולח שלכם, פיתחנו את מנגנון Report Spam, שתוכלו לעשות בו שימוש בקלות רבה דרך דוח השליחה שלכם. 

 

מה הדוח ייתן לכם?

באמצעות דו"ח זה תדעו מי הם האנשים שהתלוננו, לטובת הסרתם המיידית מרשימות התפוצה שלכם להבא.

 

איך מגיעים למידע?

1. נווטו בבר העליון לטאב "דוחות"

2. בתפריט הגלילה הנפתח כלפי מטה, לחצו על "סיכום קמפיינים"

3. בחלון זה בבר הניווט הכתום לחצו על "הסרה" והמידע יתגלה.

דוח ספאם

 

אנחנו מחויבים למדיניות אנטי-ספאם ועושים מאמצים רבים לשמור על מוניטין שליחה בינלאומי, לכן חשוב לנו שתהיו מודעים להשפעת התלונות על ספאם, וחשיבות הסרת המתלוננים מהרשימות. 

טיפ למקצוענים: 

הכלל הראשון לגבי תלונות ספאם הוא להשקיע מאמץ כדי שלא לקבל תלונות

טיפול מונע | שלוש הדרכים הטובות ביותר להימנע מתלונות הן:

  1. לוודא שהלינק להסרה מרשימת הדיוור נמצא במקום בולט במייל, ושהלינק עובד בצורה תקינה
  2. לא להוסיף לרשימת דיוור אף כתובת שבעליה לא אישר את הרישום לדיוור שלכם
  3. לבצע קמפיינים תקופתיים לכתובות לא-פעילות. למשל, בכל חצי שנה לשלוח מסר "שובו אלינו" למי שלא פתחו אף מייל שלכם כבר חצי שנה לפחות. 

חצי הכוס המלאה

אבל אם כבר קיבלתם תלונה על ספאם, בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה: בין אם מדובר בטרול, או סתם מישהו שאיבד עניין, העיקר שהוא אותת לכם שיש צורך להסירו מיידית, במקום שימשיך לקבל ולא לפתוח, ולהוריד לכם נתוני מעורבות ועבירות. 

ביקורת בונה?

בנוסף, אם לא מדובר בטרול, אולי יש כאן פידבק חשוב? אולי באמת כדאי לבחון את התכנים של הניוזלטרים שלכם ולשפר אותם, כך שיהיו איכותיים ושימושיים יותר ללקוחות? שדרוג התוכן הוא Win-Win - יעבוד לטובת כל הצדדים.

 

 

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

איך בונים אסטרטגיית אימייל מרקטינג צעד אחר צעד איך בונים אסטרטגיית אימייל מרקטינג צעד אחר צעד
מועדון לקוחות מועדון לקוחות
סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות