הטיפים להפקת אימייל יותר טוב
פורסם ע"י מרינה טימופייב
אוגוסט 27, 2018
רוצים אימייל מנצח?
אנחנו כאן בכדי לתת לכם את הטיפים הכי פשוטים וקלים.
ניוזלטר מה הוא מכיל- כותרת , עיצוב, תוכן וסיומת.
אז בואו נתחיל (:
כותרת -מה היא צריכה להכיל ולמה? כשהלקוח מקבל ניוזלטר הדבר הראשון שהוא רואה באינבוקס זו הכותרת תדאגו שהיא תהייה מפתיעה מעניינת ומכילה פניה רגשית.
העיצוב – שימרו על עיצוב נקי וקליל שלא מעמיס על הניוזלטר ומבחינת מיתוג לא צריך להפציץ – לוגו פשוט יעשה את העבודה. כמובן, גם שימוש בצבעי המותג אך שימו לב שלא הגזמתם. בנוסף, חשוב שהתמונה שתשימו תהייה רלוונטית ותשקף את המסר שרציתם להעביר ותזכרו תמונה אחת שווה אלף מילים.
תוכן- תיצרו תוכן שהלקוח ירגיש שהוא חלק ממשהו שלא כולם מקבלים. כביכול מייל שהוא מקבל עקב כך שהוא נרשם לסוג של "מועדון סגור" (מועדון לקוחות).
פניה ללקוח ב-"את/ה" כך שהפנייה תהייה מכוונת אליו במידה ואתם מספרים סיפור אישי להשתמש ב-"אני" מילה שיוצרת חיבור יותר עמוק ואישי עם הלקוח.
התוכן הוא המלך הוא חייב להיות מנוסח במילים פשוטות שגם ילד יוכל להבין ככל שהאימייל שלך יותר קריא וקל להבנה כך הוא יותר טוב. כמו כן, נסו להשתמש בטקסט פשוט בלי הרבה עיצוב (בולד / איטליק/ קו תחתון וכו...) יש לשמור על פונטים שגרתיים בכדי שכל לקוח יוכל לקרא את התוכן מכל מכשיר.
שימו לב שאתם חותכים פסקאות ושהן לא ארוכות מידיי וקלות לסריקה בעייני הלקוח מכיוון שעוד לפני תחילת הקריאה הלקוח כבר "סורק" אותו בכדי לראות כמה זמן זה יקח לו.
הכניסו כפתור אחד לפעולה – תוודאו שההצעה שאתם מציעים בהנעה לפעולה תהייה בעלת ערך ולא סתם הצעה שמציקה ללקוח.
בקשו פידבק- לקוחות אוהבים להביע את דעתם.
דקה לפני שאתם שולחים את הניוזלטר קחו רגע ותקראו אותו, תעברו על העיצוב שלו ותחשבו האם אתם הייתם פותחים אותו?
תשלחו את המייל בשעה הכי מתאימה עבור קהל היעד שלכם ובכללי בדקו מתי ההמרה מבחינת יום ושעה הוא האחוז הכי גבוהה ונכון עבורכם.
בהצלחה