דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

דיוור אלקטרוני ,  ניתוח אימיילים ,  רשימות ועבירות

leaving so soon?

פורסם ע"י  אור ברנשטיין

leaving so soon?
אוקטובר 16, 2017

שנתחיל מהשורה התחתונה? 

נכון לרגע כתיבת שורות אלה אנחנו ב-2017. בזמנים האלו אנחנו מדברים ללקוחות בגובה העיניים, בשפה אותנטית, בצורה ברורה, וכן, גם קריאייטיבית. 

עד כמה זה חשוב?

ובכן, חוויית לקוח מושלמת מתייחסת גם לסוף. תראו את booking.com - החלטתי להסיר את עצמי מרשימת התפוצה (יותר מידי אימיילים, חבר'ה, כמה טיולים בן אדם כבר יכול לעשות? כל 5 ימים?). כמו חברות גדולות שמתפעלות יותר מניוזלטר אחד כללי, גם booking העבירו אותי יחד בלחיצה על קישור ה"הסרה" לעמוד ששואל אותי "אולי לא התכוונת להסיר את עצמך? אולי את רק רוצה לשקול מחדש את העדפות או תדירות הדיוור?". בהמשך תראו דוגמאות נוספות אבל הפעם מתחילים מהסוף - איך עושים את זה בחן ובצורה שמשאירה לגולש טעם טוב גם בסיטואציה של עזיבה:

הרשמה לניוזלטרים של בוקינג

עכשיו ניקח צעד אחורה, ונראה מהיכן מתחיל התהליך, איך מגיעים לכזה עמוד. מכירים את שורת ה"אם אינך רוצה לקבל מאיתנו יותר אימיילים, לחץ כאן"? לרוב, הקלקה על השורה הזאת תוביל אתכם לעמוד הסרה, לעיתים אם אפשרות לציין מה סיבת ההסרה. אם תשימו לב, חברות גדולות מוסיפות ליד שורת ה"להסרה", עוד אפשרויות. הנה דוגמא:

עדכון העדפות דיוור

ומה קורה אחרי שמקליקים על שורת ההסרה המשודרגת?

עמוד שינוי העדפות דיוור

שימו לב - TechCrunch מייצרים כמויות של תוכן בנושאים שונים מידי יום (אם אתם עוד לא מנויים על אחד הניוזטרים שלהם - זה הזמן…), הם מייצרים מגוון של ניוזלטרים לפי נושאים (גאדג'טים, סטרטאפים, סושיאל…) ובתדירויות שונות (פעם ביום, פעם בשבוע…), כך שיש הצדקה להוביל משתמש לעמוד העדפות דיוור.

אם אתם בקושי שורדים ניוזלטר חודשי, או שאין לכם צורך בעמוד שינוי העדפות גולש, אתם רק רוצים "לגמור את זה יפה", ההמלצה שלנו בעינה עומדת - תשקיעו בשפה, בקריאייטיב, בתוכן. זאת ההשקעה המשתלמת ביותר שלכם :) נסיים בדוגמא אהובה במיוחד:

שורת הסר את עצמך קריאייטיבית

כן, כל ניוזלטר שלו כזה שנון ומצחיק… לא מכירים עדיין את ליאור פרנקל? תגללו למטה ותרשמו לניוזלטר שלו. בין שאר הדברים שתלמדו ממנו, זה יהיה גם שיעור בכתיבה...

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך
אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח
התחזית לאימייל מרקטינג ב-2019: בהירה התחזית לאימייל מרקטינג ב-2019: בהירה

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות