leaving so soon?
פורסם ע"י אור ברנשטיין
אוקטובר 16, 2017
שנתחיל מהשורה התחתונה?
נכון לרגע כתיבת שורות אלה אנחנו ב-2017. בזמנים האלו אנחנו מדברים ללקוחות בגובה העיניים, בשפה אותנטית, בצורה ברורה, וכן, גם קריאייטיבית.
עד כמה זה חשוב?
ובכן, חוויית לקוח מושלמת מתייחסת גם לסוף. תראו את booking.com - החלטתי להסיר את עצמי מרשימת התפוצה (יותר מידי אימיילים, חבר'ה, כמה טיולים בן אדם כבר יכול לעשות? כל 5 ימים?). כמו חברות גדולות שמתפעלות יותר מניוזלטר אחד כללי, גם booking העבירו אותי יחד בלחיצה על קישור ה"הסרה" לעמוד ששואל אותי "אולי לא התכוונת להסיר את עצמך? אולי את רק רוצה לשקול מחדש את העדפות או תדירות הדיוור?". בהמשך תראו דוגמאות נוספות אבל הפעם מתחילים מהסוף - איך עושים את זה בחן ובצורה שמשאירה לגולש טעם טוב גם בסיטואציה של עזיבה:
עכשיו ניקח צעד אחורה, ונראה מהיכן מתחיל התהליך, איך מגיעים לכזה עמוד. מכירים את שורת ה"אם אינך רוצה לקבל מאיתנו יותר אימיילים, לחץ כאן"? לרוב, הקלקה על השורה הזאת תוביל אתכם לעמוד הסרה, לעיתים אם אפשרות לציין מה סיבת ההסרה. אם תשימו לב, חברות גדולות מוסיפות ליד שורת ה"להסרה", עוד אפשרויות. הנה דוגמא:
ומה קורה אחרי שמקליקים על שורת ההסרה המשודרגת?
שימו לב - TechCrunch מייצרים כמויות של תוכן בנושאים שונים מידי יום (אם אתם עוד לא מנויים על אחד הניוזטרים שלהם - זה הזמן…), הם מייצרים מגוון של ניוזלטרים לפי נושאים (גאדג'טים, סטרטאפים, סושיאל…) ובתדירויות שונות (פעם ביום, פעם בשבוע…), כך שיש הצדקה להוביל משתמש לעמוד העדפות דיוור.
אם אתם בקושי שורדים ניוזלטר חודשי, או שאין לכם צורך בעמוד שינוי העדפות גולש, אתם רק רוצים "לגמור את זה יפה", ההמלצה שלנו בעינה עומדת - תשקיעו בשפה, בקריאייטיב, בתוכן. זאת ההשקעה המשתלמת ביותר שלכם :) נסיים בדוגמא אהובה במיוחד:
כן, כל ניוזלטר שלו כזה שנון ומצחיק… לא מכירים עדיין את ליאור פרנקל? תגללו למטה ותרשמו לניוזלטר שלו. בין שאר הדברים שתלמדו ממנו, זה יהיה גם שיעור בכתיבה...