סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך
פורסם ע"י מרינה טימופייב
נובמבר 01, 2018
כאשר ישנה תכנית אימייל מרקטינג תוצאות הקמפיין משקפות האם תוכנית האימייל מרקטינג שלך טובה או לא.
מדובר בתוצאות אשר מראות לך מי הם המשתמשים שפותחים על מה הם הקליקו וכמה פעמים. לפעמים אחוז ההקלקות החוזרות של אותו משתמש מבלבלות ולא ברור מדוע הוא הקליק כמה פעמים.
אז יש לנו סוד לגלות לכם מדובר בכמה פרסונות:
הראשון -
המעריץ נאמנות הלקוח של אותו משתמש סופר גבוהה! הוא אוהבת את הקמפיינים שלכם את החברה ואת מה שאתם עושים. ולכן, לא מפסיק לחזור לניוזלטרים שלכם. בשבילך זהו הלקוח האידיאלי. אתה יכול לגרום למשתמש מסוג זה להפיץ את העסק שלך בשיווק הכי טוב והוא " פה לאוזן" תגרום לו לשתף וליצור מודעות גבוהה יותר למותג שלך.
השני -
המשתף כולנו אוהבים לשתף כאשר מידע נראה לנו רלוונטי לקרובים אלינו ולנו. המשתמש המשתף זהו משתמש שרואה בתוכן שלך ערך ולכן הוא משתף את המייל שקיבל. ברגע שהמשתמש שיתף את הניוזלטר שקיבל כל מי שהוא שלח אליו ופתח נספר כאותו משתמש מקורי. מה אתה יכול לעשות עם המידע הזה? משתמש כזה יכול להביא לך נרשמים נוספים! הכנסת טופס רישום בסוף כל ניוזלטר יעשה את העבודה ונרשמים אשר מעוניינים בתוכן שלך יצטרפו. במידה ותראה תנועה והתעניינות רבה תוכל ליצור "מועדון לקוחות" כמו שהוזכר במאמר הקודם (קישור).
השלישי –
המוביליסט משתמש אשר פותח את המיילים שלך "על הדרך" בדרך כלל בזמן התעסקות בפלאפון או לפי קבלת התראה. אך אם הניוזלטר שלך סופר מעניין אותו או שהוא מורכב לו לקריאה במובייל הוא יכנס גם מהמחשב. במידה והניוזלטר שלך מורכב זה אומר 2 דברים:
1. האימייל שלך מספיק מעניין בכדי שהמשתמש יפתח ויקרא אותו גם מהבית במחשב.
2. האימייל שלך כנראה לא מותאם למובייל בצורה נוחה למשתמש. לכן, כדאי לחשוב ולהתאים את הקמפיינים למובייל.
הרביעי -
הצופה המקדים משתמש אשר הגדיר את תיבת המייל שלו שתאפשר חלונית תצוגה מקדימה של כל המייל. תוצאות הקמפיין אחוז הפתיחות יגדל מכיוון שהמערכת מחשבת תצוגה מקדימה מסוג זה כחלק מתוצאות "פתיחות". עצה שלנו- תמקד את הכותרת בתוכן המייל עצמו. וכך, הקורא שמקבל תצוגה מקדימה ידע אם זה באמת מעניין אותו או שלא.