דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

דיוור אלקטרוני ,  מדריכים ,  ניתוח אימיילים ,  שיווק ,  רשימות ועבירות

סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך

פורסם ע"י  מרינה טימופייב

סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך
נובמבר 01, 2018

כאשר ישנה תכנית אימייל מרקטינג תוצאות הקמפיין משקפות האם תוכנית האימייל מרקטינג שלך טובה או לא.
מדובר בתוצאות אשר מראות לך מי הם המשתמשים שפותחים על מה הם הקליקו וכמה פעמים. לפעמים אחוז ההקלקות החוזרות של אותו משתמש מבלבלות ולא ברור מדוע הוא הקליק כמה פעמים.

אז יש לנו סוד לגלות לכם מדובר בכמה פרסונות:

הראשון -
המעריץ נאמנות הלקוח של אותו משתמש סופר גבוהה! הוא אוהבת את הקמפיינים שלכם את החברה ואת מה שאתם עושים. ולכן, לא מפסיק לחזור לניוזלטרים שלכם. בשבילך זהו הלקוח האידיאלי. אתה יכול לגרום למשתמש מסוג זה להפיץ את העסק שלך בשיווק הכי טוב והוא " פה לאוזן" תגרום לו לשתף וליצור מודעות גבוהה יותר למותג שלך.

השני -
המשתף כולנו אוהבים לשתף כאשר מידע נראה לנו רלוונטי לקרובים אלינו ולנו. המשתמש המשתף זהו משתמש שרואה בתוכן שלך ערך ולכן הוא משתף את המייל שקיבל. ברגע שהמשתמש שיתף את הניוזלטר שקיבל כל מי שהוא שלח אליו ופתח נספר כאותו משתמש מקורי. מה אתה יכול לעשות עם המידע הזה? משתמש כזה יכול להביא לך נרשמים נוספים! הכנסת טופס רישום בסוף כל ניוזלטר יעשה את העבודה ונרשמים אשר מעוניינים בתוכן שלך יצטרפו. במידה ותראה תנועה והתעניינות רבה תוכל ליצור "מועדון לקוחות" כמו שהוזכר במאמר הקודם (קישור).

השלישי –
המוביליסט משתמש אשר פותח את המיילים שלך "על הדרך" בדרך כלל בזמן התעסקות בפלאפון או לפי קבלת התראה. אך אם הניוזלטר שלך סופר מעניין אותו או שהוא מורכב לו לקריאה במובייל הוא יכנס גם מהמחשב. במידה והניוזלטר שלך מורכב זה אומר 2 דברים:
1. האימייל שלך מספיק מעניין בכדי שהמשתמש יפתח ויקרא אותו גם מהבית במחשב.
2. האימייל שלך כנראה לא מותאם למובייל בצורה נוחה למשתמש. לכן, כדאי לחשוב ולהתאים את הקמפיינים למובייל.

הרביעי -
הצופה המקדים משתמש אשר הגדיר את תיבת המייל שלו שתאפשר חלונית תצוגה מקדימה של כל המייל. תוצאות הקמפיין אחוז הפתיחות יגדל מכיוון שהמערכת מחשבת תצוגה מקדימה מסוג זה כחלק מתוצאות "פתיחות". עצה שלנו- תמקד את הכותרת בתוכן המייל עצמו. וכך, הקורא שמקבל תצוגה מקדימה ידע אם זה באמת מעניין אותו או שלא.

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

הדרך להצלחת האימייל מרקטינג שלכם טמונה בנתונים הדרך להצלחת האימייל מרקטינג שלכם טמונה בנתונים
איך בונים אסטרטגיית אימייל מרקטינג צעד אחר צעד איך בונים אסטרטגיית אימייל מרקטינג צעד אחר צעד
אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות