מודול מעקב רכישות - לשדרוג קמפיינים של אי-קומרס במייל
פורסם ע"י פבליקייטורס
ינואר 01, 2000
יש לכם פריטים בחנות שאתם מקדמים מכירה שלהם דרך קמפיינים במייל?
פבליקטורס מעמידה לרשותכם מודול רכישות ייחודי - שייתן לכם מידע לגבי מי מהלקוחות שלכם רוכש אילו מוצרים ובאילו מחירים.
באמצעות המודול תוכלו גם לדוור לקבוצת ביקורת קטנה וכך לקבל מושג טוב יותר על תמחור רצוי, על מה כדאי לעשות מבצע, מוצרים פופולריים לבדיקה מול מלאי, ועוד. מקרה דוגמה:
לכבוד בואה המיוחל של סערת הגשמים, אחד מלקוחותינו, בעל חנות למוצרים מעוצבים לבית, שלח קמפיין עם מוצרים שונים באווירה חורפית. למחרת הוא קיבל דו"ח מפורט שמראה לו כמה מרשימת הדיוור נכנסו לאתר דרך המייל וקנו את המטריה הצבעונית החדשה, או את קופסת העוגיות הכחולה.
איך המודול עובד?
מודול מעקב רכישות מאפשר הטמעת Unique ID בכל קישור המוטמע בניוזלטר במערכת פבליקטורס. אנו מספקים קוד הטמעה של ה-ID בדפי ההמשך באתר הבית או בכל אפליקציה אינטרנטית אחרת.
איזה מידע תקבלו?
הקוד השתול מאפשר לעקוב אחר פעילות הגולש מרגע ההקלקה בניוזלטר, דרך כל שלבי הקניה עד לסיום העסקה.