FAQ נמענים - מדוע הפסקתי לקבל פתאום דיוורים למייל שלי?
רוב הסיכויים שהתבצעה הסרה לכתובת המייל הזו.
אם אינכם זוכרים שביצעתם הסרה באמצעות הקלקה על הקישור להסרה בניוזלטר כלשהו שקיבלתם, כפי הנראה שההסרה התבצעה ע״י נמען שהעברתם אליו את הניוזלטר שקיבלתם: כאשר אנחנו עושים העברה של מייל שקיבלנו לתיבת האימייל שלנו והמייל מכיל בתחתיתו קישור להסרה, האדם שאליו העברנו את המייל יכול להקליק על הקישור להסרה שבתחתית המייל ואז כתובת המייל שתהיה מוסרת היא כתובת המייל המקורית שאליה נשלח הניוזלטר.
כיצד ניתן ״להחיות״ את כתובת המייל כך שאקבל אליה שוב דיוורים?
ראשית חשוב לנו להדגיש שפעולת הסרה הינה בעלת חשיבות חוקית גבוהה ויש לנהוג במקרי הסרה במשנה זהירות, כך שנמען שביקש שלא לקבל יותר דיוורים, אכן לא יקבל כאלה.
אם בכל זאת רוצים לשחזר כתובת אימייל כך שתהיה מאושרת לשליחה, יש לבצע שתי פעולות:
1. גשו ל"נמענים" --> "חסומים". בשדה החיפוש הזינו את כתובת האימייל ולחצו Enter.
כאן תראו למעשה תיעוד של כל ההסרות בחשבונכם. על מנת לשחזר את כתובת האימייל, יש למחוק את כל המופעים שלה כאן. בריחוף עכבר מעל כל שורה בטבלה יופיע אייקון של מחיקה - לחצו עליו ואשרו מחיקה.
2. גשו ל״נמנעים״ >> ״כל הנמענים״. בצד שמאל מעל הטבלה, בשורת החיפוש, הכניסו את כתובת האימייל ולחצו על אייקון החיפוש או Enter.
בטבלה יופיעו תוצאות החיפוש. אתם אמורים לראות בה שורה המכילה את כתובת האימייל המבוקשת ופרטים נוספים. בריחוף עכבר מעל השורה, תראו בקצה אייקונים - לחצו על האייקון למחיקה ומחקו את הנמען.
כעת, לאחר שהנמען נמחק גם מאיזור הנמענים וגם מרישום החסומים - ניתן להוסיף אותו מחדש.