דף הביתpublicators logo צור קשר התחבר EN
  • פיצ'רים
    • ניוזלטרים
    • eCommerce
    • API
    • מרקטינג
    • מודולים נוספים
  • מחירים
    • דיוור
    • קמפיינים
    • SMS
  • בלוג
  • אודותינו
  • ועוד...
    • ייעוץ וליווי
    • תוכן ועיצוב
    • שימור לקוחות
    • שותפים
  •  sales@publicators.com
  •  +972 9 746 2723 
  •  רמת הכובש , 1955300, כפר סבא
שולח טופס...
loader
תודה - נחזור אליך בהקדם!
דברו איתנו 
Open navigation

BLOG Email & Marketing

דיוור אלקטרוני ,  ניתוח אימיילים ,  שיווק

חשיבות נתוני הפתיחה של קמפיין אימייל מרקטינג

פורסם ע"י  טליה ברנדס

חשיבות נתוני הפתיחה של קמפיין אימייל מרקטינג
יולי 23, 2018

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני אינו פשוט כפי שהוא נראה.

על מנת להפיק ולהפיץ קמפיין ניוזלטר נדרש מאתנו להבין, לתרגל ולפתח מיומנות כיצד לפנות לכל אדם ואיך לעשות זאת נכון באימייל מרקטינג.

המדוורים המקצועיים שלנו כבר יודעים שיש לתת תשומת לב לכל הפרטים הקטנים ביותר מכיוון שהחשיבות היא גדולה.

הצלחת קמפיין באימייל מרקטינג נמדדת באמצעות מספר פרמטרים. לדוגמא: אחוזי פתיחה, התמקדות בהגדלת אחוזי הפתיחה הינה הכי חשובה, מאחר ואם הנמענים אינם פותחים את הדיוור אז זה לא משנה עד כמה מושלם הקמפיין שבניתם.

המטרה היא להשיג אחוזי פתיחה גבוהים ולהגדיל את כמות ההמרות/ פתיחות/ מכירות/ רכישות או הגדלת כמות הלידים.


כדי שקמפיין יקבל תשומת לב מלאה מהנמענים שלכם צריך להתמקד בכל היתרונות שבידכם, מעבר להתמקדות בכל הפרטים הקטנים של הוצאת ניוזלטר למופת ובחירת שורת נושא דינאמית מותאמת לכל לקוח, יש להתייחס גם להיבט של הדאטה שנצברה עד עתה בארגון שלכם.

ניצול הדאטה ושימוש חכם בו יביא להגדלת הביצועים של הדיוור, ניתוח הדאטה יוביל אתכם לשיפור התכנים,  חלוקת האוכלוסיות לפרופילים וסגמנטים, השלכות על שעות שליחת הדיוור, תדירות ההוצאה שלו ועוד.

אם יש לכם "מוקדי חיכוך" עם לקוחות , אנו ממליצים להקפיד על איסוף וריכוז הדאטה ולנתח אותה.

מוקדי חיכוך כאלה יכולים להיות: CRM, גוגל אנליטיקס, פייסבוק, מערכת דיוור, מוקדי לקוחות וכדומה.

אחד הלקוחות הגדולים שלנו בתחום המזון השיג תוצאת שיא של כמעט 100% פתיחה ושמר על ההצלחה הזאת לאורך זמן.

כיצד הוא עשה זאת?
הוא הקים אתר בלעדי ל"פריקים" של הנושא, תדירות השליחה הינה עיקבית וחוזרת על עצמה באותם ימים, התכנים מועלים רק לאחר שבודקים את התנהגות הגולשים באנליטיקס, כולל צפיית עומק בדוחות המערכת שלנו לגבי אחוזי הפתיחות, הקלקות על   Top ten links בפבליקייטורס, המבנה של הניוזלטר היה מוקפד, התכנים שהועלו נבחרו בפינצטה, שורות הנושא היו מניעות לפעולה ורשימת הנמענים עברה זיקוק תמידי על מנת שאיכותה לא תפגע בתוצאות ההמרה.
אנחנו כאן לעזור לכם להשיג את תוצאות הפתיחה הגבוהות ביותר.

אהבת? שתף:
facebookShare on facebook linked inShare on linkedin twitterShare on twitter facebook chatShare on facebook chat

פוסטים פופולרים

מגזין דיגיטלי – כן או לא? מגזין דיגיטלי – כן או לא?
אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח
סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך סוגי הפרסונות שקוראים את הדיוור שלך

אהבת מה שקורא פה?

הרשמה לניוזלטר
 
רושם אותך...
loader
קיבלנו, נהיה בקשר!
F IN T
fin

Publicators 2023 - כל הזכויות שמורות ©

  • דווח על ספאם
  • |
  • צור קשר
  • |
  • הצהרת נגישות
  • |
  • תנאי שימוש
  • |
  • מדיניות פרטיות
אנו משתמשים בקובצי Cookie על מנת להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות
אישור מדיניות פרטיות