חשיבות נתוני הפתיחה של קמפיין אימייל מרקטינג
פורסם ע"י טליה ברנדס
יולי 23, 2018
שיווק באמצעות דואר אלקטרוני אינו פשוט כפי שהוא נראה.
על מנת להפיק ולהפיץ קמפיין ניוזלטר נדרש מאתנו להבין, לתרגל ולפתח מיומנות כיצד לפנות לכל אדם ואיך לעשות זאת נכון באימייל מרקטינג.
המדוורים המקצועיים שלנו כבר יודעים שיש לתת תשומת לב לכל הפרטים הקטנים ביותר מכיוון שהחשיבות היא גדולה.
הצלחת קמפיין באימייל מרקטינג נמדדת באמצעות מספר פרמטרים. לדוגמא: אחוזי פתיחה, התמקדות בהגדלת אחוזי הפתיחה הינה הכי חשובה, מאחר ואם הנמענים אינם פותחים את הדיוור אז זה לא משנה עד כמה מושלם הקמפיין שבניתם.
המטרה היא להשיג אחוזי פתיחה גבוהים ולהגדיל את כמות ההמרות/ פתיחות/ מכירות/ רכישות או הגדלת כמות הלידים.
כדי שקמפיין יקבל תשומת לב מלאה מהנמענים שלכם צריך להתמקד בכל היתרונות שבידכם, מעבר להתמקדות בכל הפרטים הקטנים של הוצאת ניוזלטר למופת ובחירת שורת נושא דינאמית מותאמת לכל לקוח, יש להתייחס גם להיבט של הדאטה שנצברה עד עתה בארגון שלכם.
ניצול הדאטה ושימוש חכם בו יביא להגדלת הביצועים של הדיוור, ניתוח הדאטה יוביל אתכם לשיפור התכנים, חלוקת האוכלוסיות לפרופילים וסגמנטים, השלכות על שעות שליחת הדיוור, תדירות ההוצאה שלו ועוד.
אם יש לכם "מוקדי חיכוך" עם לקוחות , אנו ממליצים להקפיד על איסוף וריכוז הדאטה ולנתח אותה.
מוקדי חיכוך כאלה יכולים להיות: CRM, גוגל אנליטיקס, פייסבוק, מערכת דיוור, מוקדי לקוחות וכדומה.
אחד הלקוחות הגדולים שלנו בתחום המזון השיג תוצאת שיא של כמעט 100% פתיחה ושמר על ההצלחה הזאת לאורך זמן.
כיצד הוא עשה זאת?
הוא הקים אתר בלעדי ל"פריקים" של הנושא, תדירות השליחה הינה עיקבית וחוזרת על עצמה באותם ימים, התכנים מועלים רק לאחר שבודקים את התנהגות הגולשים באנליטיקס, כולל צפיית עומק בדוחות המערכת שלנו לגבי אחוזי הפתיחות, הקלקות על Top ten links בפבליקייטורס, המבנה של הניוזלטר היה מוקפד, התכנים שהועלו נבחרו בפינצטה, שורות הנושא היו מניעות לפעולה ורשימת הנמענים עברה זיקוק תמידי על מנת שאיכותה לא תפגע בתוצאות ההמרה.
אנחנו כאן לעזור לכם להשיג את תוצאות הפתיחה הגבוהות ביותר.