הגדלת רשימת תפוצה
פורסם ע"י מרינה טימופייב
דצמבר 13, 2018
כשמדובר בשימור לקוחות וטיפוח בלקוחות לטווח הארוך באימייל מרקטינג כל המומחים מסכימים שרשימות תפוצה הן נכס חשוב לכל עסק.
אנו מדברים על רשימת תפוצה איכותית אשר המנויים הם קהל עוקבים נאמן אשר רוצים לשמוע מכם.
חשוב להבין שכאשר מדובר ברשימת תפוצה איכותית, מעט מנויים מסירים את עצמם (unsubscribe), ומעט מיילים קופצים חזרה (bounce) בגלל כתובת שגויה, מזויפת, או לא מעודכנת..
צריך להבין שהקהל שלכם מצפה לקבל ממכם ערך, ולכם יש הזדמנות לשלוח לו מסרים רלוונטיים ומותאמים אישית שרק יגבירו את הנכונות והרצון שלו לרכוש ממכם כמו שדיברנו בכתבה הבאה – "מערכת יחסים עם הלקוח"
אלו הם הצעדים ליצירת רשימת נמענים איכותית:
1. הגדרה מדויקת של הלקוח האידאלי בצורה מפורטת ביותר.
2. החליטו מהו התמריץ אותו תתנו לנרשמים בתמורה להרשמה אל רשימת התפוצה- בעזרת תמריץ תגרמו לנרשמים לרצות להרשם ומה שאתם צריכים לבש זוהי רק כתובת המייל - תזכרו שהמטרה היא שהלקוח הפוטנציאלי יהפוך לליד. אחד התמריצים שלכם יכול להיות מסמך של 2-4 עמודים בתחום העיסוק שלכם. במסמך תתנו את מיטב הידע שצברת בתחום בו אתם מתעסקים והציעו את המסמך הזה בחינם בדף הבית שלכם. לדוגמא: אם אתם עסק של אוכל הכינו מדריך בסגנון: "המדריך שיעלה אתכם לרמת שף במטבח".
3. הירשמו למערכת דיוור כדי לקלוט את כל הנרשמים – זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנו נתאים עבורכם את מסלול השליחות הכי מתאים עם שירות וייעוץ מקצועי. כמובן, גם מוקד התמיכה שלנו תמיד זמין. בכדי לייבא רשימה למערכת זהו המאמר המתאים –"יבוא נמענים".
4. הציעו לגולשים להירשם לרשימת התפוצה – שימו פוטר למטה באתר להצעת קבלת אימייל עם ערך ממכם. כמו כן, פופ אפ לאתר ותנסו לשלב כמה מקומות נוספים שבהם תוכלו להציע ללקוחות פוטנציאלים להפוך ללידים.
כמובן שישנם שיטות נוספות להגדלת הרשימה לדוגמא: שיתופי פעולה. אך, אנחנו מאמינים שהתוכן הוא המלך.
לכן, ההמלצה שלנו היא ליצור תוכן מקורי ,מעניין ואחד כזה שיגרום לרשימת התפוצה שלכם לגדול בקצב מהיר.
מהלך למתקדמים- ככה תוכלו לפצל את רשימת התפוצה למספר תתי-רשימות כדי להצליח להיות סופר-רלוונטיים בדיוור וההצעות שאתם שולחים להם. ניתן לקרא במאמר הבא: "ניוזלטר פרסונאלי".
בהצלחה,
צוות Publicators