עבירות קמפיינים מתחילה כבר באיסוף הלידים
פורסם ע"י פבליקייטורס
נובמבר 21, 2014
איך לאסוף לידים עם טפסים ועדיין להגן ולשמור על איכות רשימת הדיוור ועבירות הקמפיינים שלכם?
בדוחות השליחה שלכם ודאי תראו תופעה של כתובות מייל שסומנו על ידי המערכת כלא תקינות או חשודות. כתובות אלה מורידות מאיכות רשימת הדיוור, וחשוב מזה - מרמת העבירות (deliverability) כלומר מאחוז המקבלים את הדיוור הזה - והדבר עשוי לפגוע גם בעבירות של הקמפיינים הבאים שלכם.
יש להכות בברזל בעודו חם: ביצוע בדיקה של כתובות של נרשמים כדאי לעשות באופן אוטומטי - מיד עם ההרשמה.
יש לנו כלי חשוב שכדאי שתכירו בהקשר הזה: טפסי איסוף לידים ו- data שאפשר לשתול בכל דף אינטרנטי.
לדוגמה, תוכלו להעלות פופ אפ או באנר, עם מידע בסיסי על אירוע או מבצע. טופס איסוף פרטים יכול להיות חלק מהבאנר עצמו, או בדף הנחיתה.
הטופס יכול להתקיים גם בעמוד נחיתה שמגיעים אליו דרך חיפוש בגוגל (אורגני / ממומן) או בעמוד פייסבוק - כל מקום שאתם פעילים בו ואוספים מתעניינים חדשים לרשימת הדיוור שלכם (לידים).
הזיהוי של לידים פיקטיביים הוא חשוב משום שמסתובבים להם ברשת רובוטים שמפזרים כתובות מייל פיקטיביות - בין השאר על מנת לייצר ספאם ולפגוע במערכות דיוור.
אם איסוף כל הנתונים ייעשה במרוכז למערכת Publicators תוכלו -
- לדעת במדויק מאיפה כל ליד הגיע (פייסבוק, דף נחיתה, ניוזלטר של גוף מדיה שפרסמתם אצלו)
- לייצא את כל הנתונים שנאספו לקובץ אקסל ולהורידו למחשב שלכם
- לשלוח מענה אוטומטי לכל ליד שיירשם, עם הודעה בנוסח "נציגנו יחזור אליך תוך 12 שעות", ומידע או צ'ופר לנרשמים החדשים.
למעשה, מענה אוטומטי זה הוא הכלי לטיפול באלמנט החשוב לנו ביותר - הכלי שישפר את העבירות של הקמפיינים שלכם:
המערכת תזהה מיד עם הזנת כתובת המייל בטופס האם הליד פיקטיבי או שקיבלתם ליד אמיתי דרך הטופס;
אם המענה האוטומטי לכתובת מייל שהוזנה לא מגיע ליעדו, המערכת תדע לסמן את הכתובת כלא תקינה, או לא קיימת.
כך נשמור על רשימת הדיוור שלכם נקיה מכתובות מזיקות.
הרשימה האיכותית שתיווצר תבטיח עבירות גבוהה יותר של הקמפיין הבא שלכם - אותו יקבלו אלו שבאמת הביעו עניין בפעילות או במוצרים שלכם.
דוגמאות לטפסי איסוף פרטים של המערכת שהוטמעו בדפי פייסבוק:
דוגמה לטופס איסוף נרשמים באמצעות פופ אפ פרסומי:
שלב 1 - הנעה לפעולה
פרסום ההזמנה לרישום - באתר שלכם, או באתרים אחרים כמו פורטל חדשות מרכזי:
שלב 2 - איסוף
הקלקה מביאה לעמוד נחיתה שבו טופס איסוף לידים. כל המידע נשלח אוטומטית למערכת אל תוך רשימת שדות דאטה מותאמת.
במקביל, כל נרשם מקבל הודעת אישור לאימייל שלו.
ניתן לקבל חיווי למייל הפרטי של מנהל הקמפיין על כל רישום.