איך לאסוף לידים עם טפסים ועדיין להגן ולשמור על איכות רשימת הדיוור ועבירות הקמפיינים שלכם?
קרא עוד
יש לכם פריטים בחנות שאתם מקדמים מכירה שלהם דרך קמפיינים במייל?
קרא עוד
מאחורי כל כתובת מייל ברשימה שלכם נמצא עולם ומלואו, גבר או אישה
קרא עוד
לקוחות רבים שואלים אותנו כיצד להביא לשיעורי פתיחה גבוהים יותר של תוצאות הניוזלטר שלהם?
קרא עוד
רשתות חברתיות עשויות להיראות הדרך האולטימטיבית בתהליך הפיכת האינטרנט לאנושי יותר.
קרא עוד
תחילתו של חוק הספאם בדצמבר 2008, הקובע כי שליחת מסרים פרסומיים באמצעות המייל תתבצע רק לנמען שנתן הסכמתו המפורשת לקבלת דיוור וכן שתינתן לו האפשרות להסיר עצמו מהרשימה בכל עת שיחפוץ, החלה בעצם עידן חדש של התייחסות לרשימות הדיוור.
קרא עוד
שלחת אימייל לרשימת התפוצה שלך, הדוחות הראו כמות של X אימיילים שחזרו. איך זה יכול להיות?
קרא עוד
מחקרים רבים גילו כי ככל שהאימייל שלך יותר אישי, כך אחוז ההמרה שלו גבוה יותר.
קרא עוד
ניוזלטר הוא הרבה יותר מאשר פתיחת תוכנת הדואר האלקטרוני שלכם ושליחת מייל עם פרסומת למוצר שלכם.
קרא עוד
אם אתה שולח קמפיינים פרסומיים מזה זמן רב, אתה תלמד באופן בלתי נמנע על נושא הספאם.
קרא עוד