דיוור אלקטרוני, כחלק מפעילויות שיווק ופרסום באינטרנט, דורש תכנים מקוריים, יצירתיים, מדויקים ומדידים.
קרא עוד
שנת 2016 נכנסה וזה הזמן לייעל את מערך השיווק שלכם באמצעות אימייל מרקטינג.
קרא עוד
המשתמשים שלנו כבר רגילים לחוויה הזאת
קרא עוד
מאיסוף נתוני קמפיינים של לקוחות “נישה” שלנו בפבליקייטורס, הופתענו לגלות תופעה מדהימה - אחוזי הפתיחות וההקלקות יוצאים מגדר הרגיל.
קרא עוד
ידעתם שיש יתרון מובהק לבעלי עסקים קטנים בתחום האימייל-מרקטינג?
קרא עוד
האופן שבו אנחנו "צורכים" אימיילים השתנה מן הקצה אל הקצה בשנים האחרונות.
קרא עוד
אין כמו רושם ראשוני טוב. וזה בדיוק מה ששורת הנושא של הניוזלטר אמורה לעשות - ליצור רושם שבלתי ניתן לעמוד בפניו
קרא עוד
למה זה טוב? אם מישהו החליט לדווח על הדיוור שלכם כספאם, חשוב מאוד להסיר אותו מכל הרשימות שלכם.
קרא עוד
בהמשך להמלצות לאנשי שיווק בנושא עבירות, רצינו לשתף אתכם בחלק מהסודות המקצועיים והטכניקות בהן אנחנו נוקטים כדי לוודא עבירות מירבית של דיוורים = הגעה לכל התיבות.
קרא עוד
אתם משקיעים בניוזלטר שלכם כך שיהיה מעניין, רלוונטי ומעוצב - אבל כדי שיהיה לו אפקט כלשהו, צריך לוודא שאתם בכלל מגיעים לתיבת הדואר ולא לספאם
קרא עוד