מערכת דיוור פרסונאלית
תוכן דינאמי
אם עד עכשיו הפצת ניוזלטר אחד וכל הקהל שלך ראה את אותו הדיוור, מעתה תוכל להפיץ לכל נמען ניוזלטר המורכב דינאמית מחלקי תוכן ופרסומות פרסונאליות באופן אוטומטי במיוחד עבורו. כל נמען קצה יראה את התכנים שהותאמו אישית עבורו, או בהתאמה לפרופיל שהוא משתייך אליו.
על המערכת הפרסונאלית
מערכת הדיוור הפרסונאלית הינה מערכת ייחודית במינה והראשונה שפותחה בארץ לצורך שיווק ממוקד לקוח. בבסיסה עומד הרעיון לספק תוכן ממוקד ופרסונאלי, המותאם לכל לקוח.
הפרסונאליזציה מבוססת על פרופיל של כל גולש, הנבנה בהתאם למידע המצטבר על המשתמש במערכות ה-CRM של ארגונך ובהתאם לאיסוף העדפות שלו באמצעים שונים. ההתאמה של התוכן האישי לכל נמען קצה, מתבצעת על פי נתונים והעדפות אלו.
המערכת מאפשרת ליצור ולנהל קמפיינים (ניוזלטרים) שיווקיים פרסונאליים, בהם ניתן לשלוט על סדר הופעת מקטעי התוכן, מיקומם, צורת הפריסה בהודעה, ולהציב מגבלות על כמות קטעי התוכן בהודעה.
זאת אומרת שאם עד היום הפצתם ניוזלטר אחד וכל הקהל שלכם ראה את אותו הדיוור, מעתה תוכלו להפיץ לכל נמען ניוזלטר המורכב דינאמית מחלקי תוכן המותאמים לכל נמען ונעמן, באופן אוטומטי.
למי זה מתאים?
כיום, כל גולש מצפה לקבל תוכן המותאם לו. מבחינה תפעולית, היצירה הראשונית של תבנית הניוזלטר דורשת לימוד של איש טכני או שצוות פבליקייטורס יקים אותה עבורכם. לאחר מכן, הזנת התכנים אפשרית על ידי כל משתמש, ללא ידע מיוחד.
המערכת הפרסונאלית תומכת בתוכניות נאמנות ושיווק למועדוני לקוחות כך שלמעשה היא הכרחית עבור על עסק המנהל או מעוניין להתחיל לפתח קשר וירטואלי עם לקוחותיו. אכן, דרוש ארגון המחזיק אדם או צוות שאחראים על השיווק ומבינים את חשיבותו המכרעת של תוכן מותאם גולש.
איך זה עובד?
המערכת הפרסונאלית מאפשרת ניהול חכם של מאגרי תוכן ומאגרי נמענים. הניהול היעיל מתאפשר הודות למנגנוני סיווג ופילוח של התוכן לסגמנטים ובמקביל – מנגנוני איסוף וקטלוג תחומי עניין והעדפותיו של כל נמען ונמען.
בשעת ההפצה מופעל מנגנון נוסף ביחד עם מנגנון השליחות, אשר בונה לכל נמען את הניוזלטר האישי שלו בהתאם להגדרות.
לאחר כל משלוח של ניוזלטר, המערכת אוספת את הנתונים של כל קמפיין ומייצרת אוטומטית דוחות תפעול, דוחות בקרה ודוחות שיווק.
ניתוח מושכל של דוחות אלה מאפשר למידת דפוסי התנהגות, הפקת לקחים, תיקון טעויות ושיפור הקמפיינים הבאים.
המערכת הפרסונאלית אינה מתאימה לכל אירגון.
על מנת להשתמש באופן מושכל במערכת הפרסונאלית, יש להיערך עם תשתית מתאימה, ויש לתכנן ולאפיין את אופי התכנים של הלקוח, תכנון תכנות התבניות הדינאמית, אפיון והקמת בסיסי נתונים וממשקים למערכות תוכן חיצוניות.
איך יודעים מה מעניין את הנמען?
לחברות בעלות תכנים מסוגים שונים ומגוונים, אנו ממליצים ליצור טופס איסוף לידים השואל את הגולש על תחומי העניין שלו. ראו לדוגמא איך הדסה עושים זאת:
לאחר שגולש מסמן כמה מתחומי העניין, הוא מקבל לתיבת האימייל שלו מייל פרסונאלי ובו קטעי תוכן רק על פי הנושאים שסימן. ראו דוגמא:
ועוד
- ניתן לשלוח גם ניוזלטרים סגמנטאלים באמצעות פרופיל משתמשים - קבוצות משתמשים המוגדרות בהתאם למידע שנצבר עליהם. המערכת הפרסונאלית וגם המערכת הסטנדרטית, יודעות לשלוח קמפיינים על פי פרופילים, כך שכל משתמש מקבל למייל את המידע הרלוונטי לפרופיל שהוגדר עבורו. לקריאה נוספת על פרופילים.
- שמירת היסטורית התנהגות נמען
- מערכת הדוחות המפורטת, מאפשרת לכם לעקוב אחר תוצאות הניוזלטרים ולבנות פרופילים נוספים המבוססים על התנהגויות הנמענים, כגון - פתיחות, הקלקות על לינקים מסויימים, פתיחות לפי שעות ועוד ועוד.
רוצים להתייעץ? בשמחה: