המילה האחרונה בדפי נחיתה
הבשורה שיש לנו עבורכם מעולם דפי הנחיתה והמיניסייטים, היא יוצאת מגדר הרגיל: מערכת דפי נחיתה שהיא פיתוח ישראלי חדשני, המאפשר לכם ליצור עמודי נחיתה ברמה של אתר אינטרנט לכל דבר. ניתן לשלב בדפי הנחיתה רקע של וידאו, גלריות של תמונות, טפסי הרשמה ואיסוף לידים והכל ב-Drag & Drop, ללא צורך במתכנת!
דפי הנחיתה הם חלק ממערכת לניהול קמפיינים המאפשרת לכם לעקוב אחר כל פעולה שגולשים ביצעו בעמודים ולשייך אליה פעולות המשך כמו שליחת ניוזלטר או SMS, הרשמה ל-CRM ועוד.
החל מדפים פשוטים
המערכת אמנם משוכללת אך קלה מאוד לתפעול. את רוב הפעולות העיצוביות ניתן לעשות באמצעות Drag & Drop, ניתן להחליף ולשלוט על כל תכונה של כל אלמנט בדף כמו צבע, גודל, מרווח, עובי קו וכן הלאה. השימושים הבסיסיים ביותר של דפי נחיתה, בהקשר של דיוור אלקטרוני, הם יצירת טופס הרשמה לניוזלטר מאתר הבית ודפי כתבות להמשך קריאה מתוך ניוזלטר. לצורך כך אנו מאפשרים לכל לקוח ליצור דף נחיתה כרצונו במערכת ללא עלות.
ועד לדפי נחיתה ומיניסייטים מתקדמים
דף נחיתה כיום דומה לעיתים למה שהיה פעם אתר אינטרנט מלא. אם מבחינת האפקטים כגון אתרי Parallax, ואם מבחינת כמות התוכן שדף נחיתה מכיל. ניקח דוגמא רווחת: הזמנה לכנס. כיום כבר לא מסתפקים, ובצדק, בכותרת מפוצצת, פיסקה של טקסט, וידאו וטופס להרשמה. כיום בדפי נחיתה לכנסים הגולשים שלכם מצפים למצוא מידע רב כמו לו"ז הכנס, פירוט של המרצים, דרכי הגעה, עלויות וכל תוכן נוסף שיכול להכין אותם לקראת המפגש.
הנה כמה דוגמאות:
(הקליקו על תמונה כדי לעבור לצפייה במיניסייט)
Aֿֿֿ\B Testing
בבדיקת A \ B של דפי נחיתה משתמשים על מנת למקסם תוצאות של קמפיינים. יוצרים 2 גירסאות שונות במקצת של אותו דף נחיתה: ראשית יוצרים דף אחד, ואז יוצרים עותק שלו ומשנים בו פרמטר אחד כמו צבע, תמונה, עם/בלי וידאו או שינוי של ההצעה השיווקית וכן הלאה. מפרסמים לקהל דומה מצומצם את שתי הגרסאות ומודדים איזו גירסא מביאה תוצאות טובות יותר, למשל אחוזי הקלקות או המרות גבוהים יותר. על פי הנתונים מחליטים איזו גירסה של הדף יעילה יותר ואליה מפנים את כל ה traffic ואת משאבי הפרסום.