אימייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח
פורסם ע"י מרינה טימופייב
אוקטובר 15, 2018
מהו אימייל מרקטינג ומה מטרתו?
אימייל מרקטינג זהו האמצעי היעיל והמדיד ביותר העוזר לשמור על קשר עם לקוחות קיימים תוך כדי משיכת לקוחות פוטנציאליים.
כבעל עסק שיווק מ-"פה לאוזן" צריך להיות בין הפרמטרים הכי חשובים מכיוון שזהו השיווק שיביא לך לקוחות פוטנציאליים בצורה הכי פשוטה. אך, בכדי להגיע ללקוחות הפוטנציאליים אתה צריך לתחזק יחסים עם הלקוחות הקיימים.
אמייל יוצר שיחה ובניית מערכת יחסים עם הלקוח. מה שחשוב לדעת שלאימייל שתשלח לא תהייה חשיבות אם אתה לא יודע מי הוא קהל היעד שלך.
כל קהל יעד מתעניין בתוכן אחר ולצורה מסוימת של פניה אם הקהל שלך לא יתעניין בתכנים שלך או שהפנייה אליו תעשה בצורה שגויה שים לב אתה מבזבז זמן וכסף. בנוסף, ברגע שיהיה לך מספיק מידע על הקהל שלך תוכל לפנות אלים בצורה פרסונלית ע"י פילוח לסגמנטים ופרופילים.
במידה ואתה יודע מיהו קהל היעד שלך הנה 2 דרכים לעשות את הקמפיינים שלך למוצלחים ביותר:
1. תלמד מסיפורי הצלחה -
בכדי להפוך את הקמפיינים שלך למוצלחים יותר עלייך למצוא דרכים ורעיונות מסיפורי הצלחה של חברות בסגנון שלך. מהם תלמד באיזה תדירות של מיילים לשלוח לקהל שלך, באיזה סוג של תבניות הם השתמשו, מהי השעה שהנמענים פתחו יותר, וכן הלאה. אתה חייב לדעת שמידע כזה הוא זהב עבור ניהול קמפיין באימייל.
2. התמקדות בתוכן איכותי עבור רוב פלטפורמות השיווק תוכן איכותי הוא המלך.
אין באמת דרך לשמור על לקוחות פוטנציאליים, אלא על ידי מתן תוכן איכותי, נקודה. הרבה משווקים עושים את הטעות באימייל מרקטינג ומתמקדים במכירות. חייבים להבין שאם קהל היעד שלך לא רואה את התוכן שלך כבעל ערך אשר מועיל להם הם יצאו ויסירו את עצמם במהירות. לכן, המטרה התמידית היא לספק עדכונים, טיפים, תובנות ותוכן שהוא בעל ערך ממשי ומסייע לקהל שלך לפתור את הבעיות שלהם.
מקווים שעזרנו לכם.
דוורו איתנו.